أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۵۵۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
سه مجموعه نمایشی، مسابقات و جنگ‌های شاد و سخنرانی در کنداکتور رمضانی شبکه‌های سیما قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه 598، سید مرتضی میرباقری معاون سیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال رمضانی «برادر جان» شبکه سه گفت: به صورت سنتی مردم ما علاقه مند هستند در لحظه افطار با سریال‌های ماه مبارک رمضان همراه شوند. سه سریال رمضانی سیما در مراحل پایانی کار است. شبکه یک با سریال تاریخی «از یاد‌ها رفته»، شبکه دو با ملودارم «دل دار» و شبکه سه با «برادر جان» با حضور استاد نصیریان در کنار بازیگران جوان و محبوب دیگر مهمان خانه‌های مردم هستند. با توجه به ظرفیت‌های هنری در کنار این سریال ها، مستندها، مسابقات، جنگ‌های متنوع را شاهد خواهیم بود.

میرباقری با اشاره به ساخت سه سریال و تهیه برنامه‌های متنوع برای ماه مبارک رمضان افزود: حدود ۲۰ برنامه ترتیل خوانی قرآن در ماه نزول قرآن پیش بینی شده است. همچنین سخنرانی‌هایی با موضوع مباحث اجتماعی، دینی و مذهبی ضبط شده و یا در حال ضبط است که در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت.

وی ادامه داد: برای شب‌های قدر و ضربت خوردن حضرت علی (ع) و شهادت ایشان هم ویژه برنامه‌های بسیار خوبی طراحی کرده‌ایم؛ برای روز جهانی قدس که جمعه آخر ماه مبارک رمضان است در چند روز منتهی به این روز برنامه‌ها و مستند‌هایی درباره جریان مقاومت در فلسین اشغالی از شبکه‌های سیما خواهیم داشت. ماه مبارک رمضان هم در سطح جهانی و کشور‌های اسلامی و هم در مناطق ایران دارای آداب و رسوم خاصی است که مستند‌های ویژه‌ای را تهیه کرده ایم. همچنین در این ماه یکسری برنامه‌های مفرح به صورت مسابقه و جشن تدارک دیده ایم.

معاون سیما با اشاره به راه اندازی ۵ پویش مردمی برای حمایت از سیل زدگان در شبکه‌های سیما خواهان همدلی مردم عزیز ایران اسلامی شد و افزود: با توجه به سیل ویرانگری که در کشور اتفاق افتاد و خسارات زیادی را به این مناطق وارد کرد، حدود ۵ پویش مردمی طراحی کرده ایم تا زمینه مشارکت و همدلی مردم در بازسازی این مناطق فراهم شود و ان شاءالله مشارکت گسترده مردم برای یاری رساندن به هم میهنان عزیزمان را شاهد خواهیم بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها