أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۵۵۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری ۲ فروشنده یوروهای جعلی خبر داد و گفت: متهمان با فروش ارزهای جعلی، موجب بازداشت زنی در کشور آلمان شدند.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ دوست علی جلیلیان گفت: پرونده‌ای به دادخواهی مردی میانسال از دادسرای ناحیه ۳۶ جرایم مالی و ارزی به کلانتری ۱۰۹ بهارستان ارجاع که شاکی پس از حضور در کلانتری در اظهارات خود، بیان داشت: در بیست و یکم فروردین ماه سال جاری مبلغ ۱۰ هزار یورو به مبلغ یک میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال از فردی در میدان فردوسی خریداری کرده ام و مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ یورو را همسرم به کشور آلمان انتقال داده و در آنجا پلیس آلمان پول‌ها را جعلی تشخیص داده و همسرم را بازداشت کرده اند. پس از آن با فروشنده تماس گرفتم ولیکن دیگر وی جواب مرا نمی‌دهد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیمی از مأموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند، گفت: در تحقیقات پلیسی متهم پرونده در میدان فردوسی دستگیر و تحقیقات پلیسی وارد گام بعدی شد.

سرهنگ جلیلیان عنوان کرد: متهم در بازجویی انجام شده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی اظهار داشت: یوروهای جعلی را از شخصی در ولنجک خریداری کرده که شناسایی متهم دوم پرونده نیز در دستور کار قرار گرفت و پس از مدتی مراقبت‌های ویژه از مخفیگاه وی در نهایت این متهم نیز در روز گذشته «نهم اردیبهشت ماه» در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سرکلانتر هفتم افزود: با اعتراف متهمان به همکاری یکدیگر مبنی بر فروش یوروهای جعلی، تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرایم مشابه متهمان و شناسایی سایر همدستان آنان ادامه دارد.

مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها