يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۶۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
 لیبرالهای اقتصادی که در بیشتر دولتها بوده اند بعد از شکست سنگین گفتمانی در چند سال اخیر و به گل نشستن سیاستهایشان به دنبال احیای تفکرشانند. این جریان در همایش راز ماندگاری چالشها در اقتصادایران که دیروز برگزار شد بدون توجه به #اقتصاد_مقاومتی، غیرمستقیم به مبانی اقتصاد مقاومتی مثل خودکفایی، مردمی کردن اقتصاد، حفاظت از بازار و ... حمله کردند.

غنی‌نژاد از اقتصاددانهای مدافع اقتصاد آزاد در این همایش گفت: اگر مشکل بزرگ اقتصاد ایران دولتی بودن است، راه رهایی از آن #اقتصادمردمی نیست بلکه #اقتصادآزاد است... حل چالشهای اقتصادی در گرو به رسمیت شناختن اقتصادآزاد است... درنتیجه با #خودکفایی کالاها، ضدیت با سرمایه‌گذاری خارجی و... چالشهای اقتصادی ادامه‌دار خواهد بود.

 نهاوندیان از دیگر اقتصاددانهای لیبرال، ایمان خود به نظام اقتصاد آزاد که برای چپاول ملتها توسط آمریکا و چند کشور غربی طراحی شده  است را اینگونه بیان میکند: در اقتصاد بدیهیاتی داریم که نمیتوان آنها را زیر سوال برد. ‌ای کاش در حرفه اقتصاد هم سوگندنامه‌ای مانند سوگندنامه پزشکی داشتیم تا کسی نتواند چارچوب‌های مشترک علم اقتصاد را مورد سوال قرار دهد!!!

مسئولینی که در این همایش شرکت کرده اند باید پاسخگوی وضع موجود باشند نه اینکه به نظریه پردازی در مورد چالشهای اقتصاد بپردازند و همه را غیر از خودشان مقصر بدانند. لیبرالهای مخالف اقتصاد مقاومتی چه چیزی در برخی از مسئولین دیده اند که به گرد آنها جمع شده و در کنار آنها لانه کرده اند؟ چه اتفاقی قرار است بیافتد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها