أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۶۵۱
زمان انتشار: ۰۸:۳۷     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
کلوپ به امید معجزه در آنفیلد
بارسلونا با پیروزی 3-0 مقابل لیورپول در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، در آستانه صعود به دیدار فینال قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در شبی که لیورپولی ها موقعیت های بسیار خوبی را برای گلزنی در نوکمپ از دست دادند، آبی و اناری ها به لطف درخشش مسی توانستند به یک پیروزی درخشان دست پیدا کنند.

 

در همان دقایق ابتدایی بازی بارسلونا روی پاس کوتینیو و حرکت راکیتیچ می توانست به گل اول دست یابد اما ماتیپ با حضور به موقع دروازه لیورپول را نجات داد.

 

در دقیقه 15 مسی در فاصله نزدیک دروازه قصد داشت با حرکتی انفرادی دروازه آلیسون را باز کند اما ماتیپ در صحنه ای مشکوک به پنالتی در نهایت مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

دقایقی بعد کوتینیو شانس خود را از پشت محوطه برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه این ستاره برزیلی در اختیار آلیسون قرار گرفت.

 

 

اما در دقیقه 26 این بارسلونا بود که به گل رسید. ارسال عرضی و مواج آلبا از سمت چپ، با ضربه تمام کننده لوییس سوارز در مقابل دروازه همراه شد تا بارسلونا به گل اول دست یابد.

 

دقایقی بعد لیورپول فرصت خوبی داشت تا دروازه بارسلونا را باز کند اما ضربه سادیو مانه روی پاس جوردن هندرسون در شرایطی مناسب از بالای دروازه تراشتگن به بیرون رفت.

 

در دقیقه 38 صلاح در مقابل دروازه بارسا صاحب فرصت شد اما ضربه او به لانگله برخورد کرد و در ریباند نیز شوت جیمز میلنر راهی به دروازه نیافت. دقایق پایانی نیمه اول آرام دنبال شد و بارسا با برتری 0-1 راهی رختکن گشت.

 

لیورپول در همان ابتدای نیمه دوم تا آستانه زدن گل تساوی نیز پیش رفت اما ضربه تماشایی جیمز میلنر از سمت چپ محوطه با واکنش فوق العاده تراشتگن همراه شد و این فرصت بسیار خوب از دست رفت.

 

در دقیقه 53 این محمد صلاح بود که از پشت محوطه با یک ضربه فنی و زمینی دروازه بارسلونا را تهدید کرد اما سنگربان آلمانی با کف دست و به زیبایی توپ را دور کرد.

 

 

در دقیقه 59 میلنر فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه نه چندان خوب او از وسط محوطه توسط تراشتگن مهار شد.

 

دقایقی بعد و روی پاس تماشایی مسی، ویدال می توانست گل دوم بارسلونا را به  ثمر برساند اما وی ترجیح داد پاس بدهد و این موقعیت خوب از دست رفت.

 

 

اما در دقیقه 74 بارسا به گل دوم رسید. روی حرکت مسی و اشتباه مدافعان لیورپول، سوارز در محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند، خود مسی موفق شد با حضوری به موقع در مقابل دروازه خالی گل دوم را وارد دروازه آلیسون کند.

 

 

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 81 بارسلونا به گل سوم هم رسید. آبی اناری پشت محوطه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و لیونل مسی با یک ضربه تماشایی، غیرقابل مهار و دقیق از فاصله ای زیاد موفق شد گل سوم را به ثمر رسانده و برتری تیمش را افزایش دهد.

 

لحظاتی بعد لیورپول تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما ضربه بابی فرمینو روی خط توسط راکیتیچ برگردانده شد و در ریباند محمد صلاح در موقعیتی فوق العاده توپ را به دیرک زد.

 

در دقایق پایانی عثمان دمبله می توانست زننده گل چهارم لقب گیرد اما ضربه پای چپ او به بیرون رفت. در دقیقه 94 دمبله یک موقعیت خوب را در مقابل دروازه از دست داد تا بارسلونا با همان 3 گل لیورپول را مغلوب کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها