يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۶۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
در بازدید دکتر محمد بیگدلی از مناطق سیل زده گلستان صورت گرفت؛
مدیرعامل بانک ملت از مناطق سیل زده استان گلستان بازدید کرد و دستورات لازم برای تداوم کمک رسانی به سیل زدگان صادر کرد.
به گزارش پایگاه 598، دکتر محمد بیگدلی در این سفر که دکتر حمید تاجیک عضو هیات مدیره، محمدعلی خادمی و محسن خوارزمی معاونان مدیرعامل، امیررضا شیخ مدیر امور حراست، مسعود اصلان آبادی مدیر امور ناحیه سه، علی اکبر صابریان مدیر امور روابط عمومی و مهرداد آخوندی مدیر شعب استان گلستان، وی را همراهی می کردند، از مناطق سیل زده گمیشان، بندرترکمن و آق قلا در استان گلستان دیدن کرد و از نزدیک در جریان رسیدگی به سیل زدگان این مناطق قرار گرفت.


مدیرعامل بانک ملت در این سفر بر لزوم تلاش هرچه بیشتر برای کمک به سیل زدگان و رفع نیازهای معیشتی آنان همچنین استمهال بدهی تسهیلاتی سیل زدگان و خودداری از اعمال فشار بر آنان در این زمینه، تاکید کرد.

دکتر بیگدلی همچنین با حضور در منزل کارمند شرکتی بانک ملت در شهر گمیشان، دستورات لازم را برای کمک به بازسازی منزل وی صادر کرد.


مدیرعامل بانک ملت در سفر به استان گلستان از شعب بانک در بندر ترکمن و آق قلا نیز بازدید کرد و با کارکنان این شعب به دیدار و گفت و گو نشست.

وی در این دیدارها خواستار رعایت هرچه بیشتر حال سیل زدگان تسهیلات گیرنده و مدارا در وصول اقساط از آنان شد و از کارکنان این شعب به دلیل همکاری با سیل زدگان در روزهای اخیر قدردانی کرد.

دکتر بیگدلی با بررسی صورت سود و زیان، هزینه های عملیاتی و درآمدها و سایر شاخص های برنامه عملیاتی شعب، از زحمات کارکنان در سال گذشته که باعث کسب افتخارات و موفقیت هایی کم نظیر برای بانک ملت شده است، تشکر کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها