يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۶۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیرعامل بانک ملت در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، این روز را به کارگران زحمت کش و خدوم ایرانی تبریک گفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک ملت، متن پیام دکتر بیگدلی مدیرعامل این بانک بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
"لیسَ لِلانسان الّا ماسَعی"
قرآن کریم- سوره نجم
روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای قدردانی از انسان هایی است که شرافتمندانه و با اتکا به توان و ایمانشان برای آبادانی و پیشرفت سرزمین و میهن خود تلاش می کنند. کارگران گران قدری که به مصداق روایت شریفه معصوم (ع)، مجاهدان در راه خدا هستند.

نیک می دانیم کار متعهدانه سنگ بنای توسعه و پیشرفت هر کشوری است و محور اصلی کار، سرمایه های انسانی هستند. توجه به این سرمایه های بی بدیل و مراقبت از آن ها در هر سازمان، نهاد و کشوری، موفقیت و تعالی را تضمین و تثبیت خواهد کرد.

بانک ملت به عنوان یکی از نهادهای مهم و بزرگ اقتصادی، حمایت از تولید، کار و کارگر ایرانی را به مثابه ی فریضه ای شرعی و وظیفه ای حرفه ای همواره سرلوحه قرار داده است و امسال نیز که حسب فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سال رونق تولید ملی نامگذاری شده است، بر حمیت و همت خود در تحقق این شعار خواهد افزود.

این روز را به یکایک کارگران عزیز ایرانی تبریک و شادباش می گویم.

دکتر محمد بیگدلی

مدیرعامل بانک ملت


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها