أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۵۶۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
اتحادیه علمای مسلمانان عراق:
اتحادیه علمای مسلمین عراق با بیان اینکه عراقی‌ها فدارکاری‌های ایران را فراموش نکرده‌اند، دونالد ترامپ را «احمق» توصیف کرد.
به گزارش پایگاه 598، «جبار المعموری» رئیس اتحادیه علمای مسلمانان عراق در استان دیالی، گفت که در صورت حمله آمریکا به ایران، این گروه در دفاع از این کشور سلاح در دست خواهد گرفت.

المعموری در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری بغداد الیوم، گفت: عراقی‌ها هرگز فداکاری‌های جمهوری اسلامی ایران را هنگامی که مشاوران نظامی و سلاح و تجهیزات خود را برای عقب راندن داعش به عراق فرستاد فراموش نمی‌کنند و این در حالی بود که بیشتر کشورها از جمله آمریکا که پیمان نظامی استراتژیک با عراق داشت، ما را تنها گذاشتند.

او افزود: ما رفتار ایرانی‌ها با خود را هرگز فراموش نمی‌کنیم و در صورت حمله آمریکا سلاح در دست خواهیم گرفت چرا که از این کشور همسایه اسلامی جز خیر و حمایت چیزی ندیده‌ایم.

المعموری سپس دونالد ترامپ را یک «احمق» توصیف کرد که آمریکا را به پرتگاه سقوط می‌برد و در ادامه تأکید کرد که هر اقدامی علیه ایران باعث ایجاد «سونامی» در خاورمیانه خواهد شد و منافع استراتژیک آمریکا را به عنوان یک قدرت جهانی با خطر جدی مواجه می‌کند.

این عالم عراقی همچنین گفت که آمریکا از مدت‌ها پیش استراتژی ایجاد گروههای تروریستی را با هدف بدنام کردن اسلام، در پیش گرفته اما جهان امروزه دروغ بودن ادعاهای آمریکا در مبارزه با تروریسم را فهمیده است.

پیش از این در زمان سفر شبانه دونالد ترامپ به عراق در دی ماه سال گذشته و تهدید ضمنی ایران، بسیاری از گروههای عراقی به همراه دولت این کشور علیه رئیس‌جمهور آمریکا موضع بسیار شدیدی گرفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها