کد خبر: ۴۵۵۶۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
سخنگوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این نمایشگاه را محلی برای فروش کتاب‌های «ضدیهودی» توصیف کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، رژیم صهیونیستی که از هر فرصتی برای ترویج ایران‌ستیزی و تبلیغات ضدایرانی استفاده می‌کند، این بار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بهانه حمله به جمهوری اسلامی ایران قرار داد.

«اوفیر جندلمان» سخنگوی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در توییتی، با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در تهران، مدعی شد که در این نمایشگاه «ده‌ها کتاب ضدیهودی» به نمایش درآمده است.

وی افزود: «رژیم ایران هر روز می‌گوید که قصد دارد اسرائیل را نابود کند، که این به معنی ارتکاب یک هلوکاست دوم است.»

رژیم صهیونیستی سال‌هاست که از هلوکاست به عنوان بهانه‌ای برای مقابله با هرگونه انتقاد از سیاست‌های رژیم صهیونیستی استفاده کرده و با برچسب یهودستیزی بسیاری از منتقدان غربی خود را ساکت کرده است.

این هفته روزنامه «نیویورک‌تایمز» به دلیل انتشار کاریکاتوری با محتوای پیروی کورکورانه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از سوی لابی‌های صهیونیستی به یهودستیزی متهم شد و نهایتا به اجبار این کاریکاتور را حذف و بابت انتشار آن عذرخواهی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها