يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۶۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 در حین بلند شدن از باند فرودگاه در ایالت فلوریدا دچار حادثه شد و به داخل رودخانه‌ای سقوط کرد.
به گزارش پایگاه 598، گفته شده هیچ یک از سرنشینان هواپیمای خطوط هوایی میامی در این سانحه آسیبی ندیده‌اند هرچند برخی گزارش‌های محلی حاکی از مصدوم شدن دو نفر در این حادثه است.

مقامات محلی تعداد مسافران این هواپیما را 136 نفر اعلام کرده‌اند اما هنوز از تعداد دقیق خدمه پروازی خبری منتشر نشده است.

رئیس پلیس شهر جکسنویل  ایالت فلوریدا در پیامی توئیتری اعلام کرده‌است: هواپیما در آب غرق نشده و تمامی سرنشینان آن زنده هستند.

به نقل از روزنامه گاردین، در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد علت  چرایی وقوع این حادثه در دسترس نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها