يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۷۱۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
«مارک زاکربرگ» موسس ۳۴ ساله شبکه اجتماعی فیسبوک است که علیرغم ترک تحصیل از دانشگاه هاروارد توانست به ثروت فراوان و شهرت جهانی برسد.

به گزارش پایگاه 598، «مارک زاکربرگ» موسس ۳۴ ساله شبکه اجتماعی فیسبوک است که علیرغم ترک تحصیل از دانشگاه هاروارد توانست به ثروت فراوان و شهرت جهانی برسد.

او در سال ۲۰۱۲ با «پریسیلا چان» ۳۴ ساله-پزشک کودکان متولد آمریکا از یک پدر و مادر مهاجرچینی- در مراسمی بسیار ساده ازدواج کرد.

این زوج اکنون دارای ۲ دختر ۳ و ۱ ساله به نام‌های ماکسیما و آگوست هستند.

مارک در پستی در اینستاگرامش اختراع جدید خود را معرفی کرده که یک جعبه چوبی نوری برای همسرش است و با این جمله آغاز می‌کند که: «مادر بودن کار سختی است».

او به دلیل بی خوابی همسرش به خاطر فرزندانشان، جعبه خوابی را ساخته که بین ساعت ۶ تا ۷ صبح که دخترانشان بیدار می‌شوند نور کمی منتشر می‌کند.

این جعبه به گفته مارک ساعت را نشان نمی‌دهد تا همسرش را دچار استرس نکند و هنگامی که نور می‌دهد زمان بیدار شدن او خواهد بود.

هدیه خاص این جوان فوق ثروتمند به همسرش+تصاویر

هدیه خاص این جوان فوق ثروتمند به همسرش+تصاویر

توریسم آنلاین


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها