کد خبر: ۴۵۵۷۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
سپاهان در دیدار پایانی هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر از ماشین سازی تبریز پذیرایی کرد. تیم اصفهانی توانست در این دیدار با دو گل به پیروزی برسد تا اختلافش را با صدر جدول رده بندی به ۳ امتیاز کاهش دهد و امیدوار به کسب عنوان قهرمانی شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی بعد از این دیدار بازهم نشست خبری خود را با سخنان طعنه آمیز همراه کرد و کاملا روشن است که منظور او از این سخنان چه تیمی و چه کسانی است. او گفت: سپاهان دو سه سال بود که شرایط خوبی نداشت و رقبای ما الان بالای ۱۰۰ میلیارد هزینه کرده‌اند و حمایت‌های بیرونی و داخلی دارند و هر جا می‌روند میزبان هستند. بازیکن و مربی‌شان چندین سال است که در تیم‌شان فعالیت می‌کنند. الان هم اگر شرایط سپاهان را بهبود بخشیدیم لطف خدا و اهل بیت بود.

تیمی که هر جا می‌رود میزبان است و مربیشان چندین سال است که در تیمشان فعالیت می‌کند؟ منظور قلعه نویی کاملا روشن است. او بازهم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی را هدف قرار داده است و تیغ انتقاد او به سمت پرسپولیس است.

قلعه نویی استاد جنگ‌های روانی است. بدون شک سپاهان اگر بیشتر از پرسپولیس هزینه نکرده باشد قطعا کمتر هم هزینه نکرده است، اما این مربی برای چندمین بار در فصل جاری به خاطر اینکه کسی به هزینه‌های زیاد تیمش در جذب بازیکن گیر ندهد تیم‌های دیگر را هدف قرار می‌دهد و به نوعی دستش را پیش می‌گیرد تا پس نیفتد.

سرمربی سپاهان در دیدار برابر پرسپولیس با استقبال خوب حاضران در ورزشگاه همراه نشد. طبیعی است که او از هواداران ناراحت باشد و چنین سخنانی را بر زبان آورد، اما جالب اینکه این برای چندمین بار است که قلعه نویی از دست‌های پشت پرده‌ای سخن به میان می‌آورد که به دنبال قهرمان کردن یک تیم خاص هستند.

قلعه نویی نخستین مربی بود که هجمه علیه پرسپولیس را آغاز کرد و سازمان لیگ و فدراسیون را به جانب داری از سرخ پوشان متهم کرد و بعد از سخنان او بود که هجمه علیه سرخ پوشان آغاز شد و جالب اینکه برانکو به خاطر رابطه خوبی که با این مربی دارد سکوت اختیار کرده است و ظاهرا هم باشگاه پرسپولیس خود را به تساهل و بی توجهی زده و پاسخی برای سرمربی معترض و البته کار بلد سپاهان ندارد. پرسپولیس دو هفته مانده به پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در صدر جدول رده بندی جای دارد و برای نهایی شدن قهرمانی اش به یک پیروزی و یک تساوی نیاز دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها