يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۷۴۱
زمان انتشار: ۰۸:۴۴     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
حجت الاسلام ذوالنور در گفت‌و‌گو با پایگاه ۵۹۸؛
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا تلاش زیادی کرد و در کشور ونزوئلا کودتا انجام داد ولی دستاوری نداشت، هر رژیم وحاکمیت و دستگاهی که علیه آمریکا باشد با ابزارها و تلاش‌های نامشروع سعی در نابودی آن دارد.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری 598، با اشاره به درگیری‌ها واغتشاشات در کشور ونزوئلا اظهار داشت: اوضاع کشور ونزوئلا آشفته شده است ولی علی رغم اقدامات صورت توسط آمریکا، به اهداف خود نرسیده است.

وی افزود: آمریکا تلاش زیادی کرد و در کشور ونزوئلا کودتا انجام داد ولی دستاوری نداشت، هر رژیم وحاکمیت و دستگاهی که علیه آمریکا باشد با ابزارها و تلاش‌های نامشروع سعی در نابودی آن دارد.

عضو کمیسیون سیاست خارجی شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا دخالت غیر مشروع و دشمنی‌های آشکار با نظام قانونی ونزولا ومنتخبین مردم انجام داد که این موضوع نقض همه شعارهای دروغینی است که آمریکا سر می‌دهد.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دشمنی آمریکا علیه دولت‌های منتخب مردمی گفت: آمریکا مدعی جمهوریت و دموکراسی و انتخاب مردم است ولی در عمل هیچ گاه به این شعار خود پایبند نبوده است.

ذوالنورخاطرنشان کرد: با حول و قوه الهی آمریکا در ونزوئلا به اهداف خود نرسیده و هیچ گاه هم نمی‌رسید و ونزوئلا با استواری کامل به مسیر ادامه می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها