يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۷۴۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
برنامه "فوتبال ۱۲۰" نتوانست برای محمد حسین میثاقی جایگزین مناسبی پیدا کند.
به گزارش پایگاه 598، حمید محمدی در برنامه "فوتبال ۱۲۰" به انتخاب عادل فردوسی پور مجری برنامه شد تا به نوعی جایگزین محمد حسین میثاقی از همان تیم باشد. اما این انتخاب در چند قسمت ابتدایی برنامه جواب نداده است و عملا شاهد این هستیم که حمید محمدی که اصولا گوینده اخبار ورزشی و نریتور این برنامه بوده است نتوانسته جای خود را در این برنامه پیدا کند.

 نکته مهم در این بحث اینجاست که محمدی خود مجری صاحب سبک و شیوه ای می تواند باشد، در حالی که در این برنامه شاهد این هستیم که علاقه مند است با مزه پرانی های مدل میثاقی فضای فان برنامه را به سبک او ایجاد کند. در حالی که استایل، لحن و حتی نوع صدا و گویش او برای این نوع از شوخی مناسب نیست.

اگر چه محمد حسین میثاقی این روزها به دلیل نشستن روی صندلی منتصب به عادل فردوسی پور در نقد و تحلیل فوتبال لیگ برتر با بازخورد مناسبی از سوی طرفداران عادل فردوسی پور مواجه نیست اما باید گفت عادل فردوسی پور حداقل در برنامه اش در شبکه ورزش نتوانست جایگزین مناسبی برای میثاقی پیدا کند. و در حقیقت برنامه "فوتبال ۱۲۰" از حضور حمید محمدی بیشتر صاحب افت شده است تا منفعت. 

باید دید حمید محمدی در ادامه آیا جای خود را در برنامه پیدا می کند یا خیر، او باید بداند در این برنامه می تواند خودش یک مجری مولف برای این ساختار باشد و قرار نیست از او میثاقی جدید ببینیم . طنزی که در نوع اجرای میثاقی وجود دارد جنس محمدی نیست و در واقع اگر محمدی قرار است برنامه را به سمت فضای فان و مفرح ببرد باید از جنس خودش طنازی کند تا برنامه اش افت نکند. 

بدیهی است او نیز می تواند از این برنامه  به عنوان سکوی پرتاب استفاده کند و جایگاه خودش را در اجرای برنامه های ورزشی تثبیت کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها