أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۷۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
این هفته دو وزیر صنعت و جهادکشاورزی برای ارائه توضیحات در مورد گرانی کالاها به کمیسیون صنایع مجلس می روند.
به گزارش پایگاه 598، سعید باستانی عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به گرانی کالاها در سطح بازار، اظهارداشت: متأسفانه با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان بازار کالاها شاهد افزایش قیمت است که این موضوع باید در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.
 
این عضو کمیسیون صنایع مجلس، افزود: باید وزرای صنعت و جهادکشاورزی که متولی تأمین کالاهای اساسی مردم هستند در رابطه با تغییر قیمت ها پاسخگو باشند. به همین منظور این هفته از دو وزیر مربوطه برای ارائه توضیحات به کمیسیون صنایع مجلس دعوت خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه تأمین و تولید برخی از کالا در یک وزارتخانه اما کنترل و نظارت در دستگاه دیگری انجام می‌شود، افزود: به عقیده بنده رفع این مشکلات نیازمند تفکیک وزارت صنعت است تا به دنبال آن مدیریت منسجمی برای قیمت و توزیع کالاهای اساسی مردم اعمال شود.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها