أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۷۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه حذف صفر از پول ملی اثر واقعی در فضای اقتصاد ندارد گفت: برای جبران کسری بودجه باید برنامه‌ریزی جدید در راستای افزایش درآمد و کاهش هزینه‌های بودجه‌ای داشته باشیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمدعلی دهقان دهنوی معاون اقتصادی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسته سیاستهای رونق تولید در حال آماده سازی است گفت: امیدواریم این بسته در سال 98 اثر ملموس داشته باشد و برای سالهای بعد نیز قابل پیگیری باشد.

وی همچنین گفت: در سال 98 به دنبال اجرای سیاستهایی برای کاهش بیکاری و رکود خواهیم بود.

معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه حذف صفر از پول ملی اثر واقعی در فضای اقتصاد ندارد گفت: برای جبران کسری بودجه باید برنامه‌ریزی جدید در راستای افزایش درآمد و کاهش هزینه‌های بودجه‌ای داشته باشیم. به گفته دهقان بسته سیاستهای مالیاتی برای بازنگری در معافیت‌های مالیاتی در حال آماده سازی و بررسی است.

وی افزود: در سال رونق تولید سیاستهایی باید اتخاذ شود که بتواند با تورم و رکود و بیکاری مقابله کند.

به گفته معاون وزیر اقتصاد راه حل همه این مشکلات، تقویت تولید، در اختیار قرار دادن سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی و فراهم کردن محیط مساعد کسب و کار می‌باشد.

دهقان ادامه داد: طراحی‌ها باید به گونه‌ای باشد که مشکل جدیدی در مسیر تولید ایجاد نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها