أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۸۰۷
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
منابع رسانه‌ای فلسطینی بامداد دوشنبه اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با فشارهای افکار عمومی جهانی ناگزیر به آتش‌بس تن داده است.
به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع رسانه‌ای فلسطینی بامداد دوشنبه اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با فشارهای افکار عمومی جهانی ناگزیر به آتش بس تن داده است.

این توافق که با تلاش‌های سازمان ملل متحد و مصر در قاهره انجام شده است، از ساعت ۴.۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه به وقت محلی اجرایی شده است.

ساعاتی پیش از اعلام آتش بس، منابع فلسطینی اعلام کرده بودند که گروه‌های مقاومت فلسطین طرح آتش‌بس متقابل با اسرائیل را نپذیرفته اند.

این منابع که به نامشان اشاره‌ای نشده است، اعلام کردند: هیأت‌های حماس و جهاد اسلامی که در قاهره به سر می‌برند اصرار دارند، توافق نامه‌های آتش بس در گذشته بدون هیچ گونه پیش شرطی توسط رژیم تل آویو اجرا شود.

تن دادن رژیم صهیونیستی به آتش بس با گروه‌های مقاومت، پس از آن انجام می‌شود که شمار کشته‌های رژیم صهیونیستی در نتیجه شلیک موشک‌های مقاومت که در پاسخ به حملات بی امان ارتش تل آویو به نوار غزه و کشتار مردم این باریکه صورت گرفت، به چهار نفر رسیده است و ۴۱ تن نیز زخمی شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها