أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۵۸۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
برای نیمسال اول سال آینده؛
پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت آغاز شد.

تمامی متقاضیان می‌توانند از امروز (یکشنبه ۱۵ اردیبهشت) تا روز چهارشنبه (۶ شهریور ۹۸) با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط، بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در یک رشته و حداکثر ۲۰ محل در سامانه اقدام کنند.

تمامی متقاضیان دوره کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند در هر رشته‌ای در دوره مذکور ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است گزینش نهایی داوطلبان بر اساس اولویت معدل کل دوره کاردانی (فوق دیپلم) و برحسب کد رشته انتخابی داوطلب در فرم ثبت‌نام اینترنتی صورت خواهد گرفت.

متقاضیان دوره کارشناسی ناپیوسته که در رشته غیر متجانس با مقطع کاردانی پذیرفته می‌شوند، لازم است با نظر گروه آموزشی مربوطه دروس پیش نیاز یا جبرانی رشته قبولی را در واحد دانشگاهی محل پذیرش بگذرانند.

نظر به اینکه پذیرش داوطلبان در این مرحله بر اساس معدل کل دوره کاردانی (فوق دیپلم) انجام می‌گیرد، لذا ترتیب تقدم و تاخر کد رشته محل‌های انتخابی توسط داوطلب هیچگونه تأثیر و یا امتیازی در پذیرش نخواهد داشت و اولویت صرفاً براساس علایق داوطلب می‌باشد.

براساس ضوابط و مصوبات مربوط، هر داوطلب می‌تواند براساس شرایط خود، متقاضی یکی از سهمیه‌های مصوب مندرج در دفترچه راهنما شود.

داوطلبان بایستی معدل کل مقطع کاردانی خود را دقیقاً مطابق معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی درج نمایند، چرا که در صورت مغایرت اعلامی با معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی از ثبت نام و ادامه تحصیل فرد جلوگیری خواهد شد و قبولی آنها لغو می‌گردد.

مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام برای هر رشته تحصیلی به عهده داوطلب است و موضوع خلاف یا عدم رعایت ضوابط و شرایط (سهوی یا عمدی) حتی پس از قبولی فرد در این مرحله پذیرش و یا هر مرحله از تحصیل مشخص شود قبولی وی در دانشگاه «کان لم یکن» تلقی و از ادامه تحصیل او ممانعت به عمل می‌آید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها