کد خبر: ۴۵۵۸۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
امام جمعه کلیبر گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای تقرب الهی و تزکیه نفس و خودسازی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، صبح امروز دوشنبه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، همایش اعزام روحانیون و طلایه‌داران تبلیغ در شهرستان کلیبر برگزار شد.

حجت الاسلام سید حسن موسوی در این همایش با اشاره به اینکه اخلاص مهم‌ترین مسئله در زندگی است گفت: اگر اخلاص در کارها محقق شود تمام مسائل و مشکلات حل می‌شود.

وی افزود: روحانیت مسئولیت سنگینی است که اگر همراه با اخلاص نباشد اثر معنوی ندارد. لباس روحانیت، لباس خدمت به دین و اسلام است و ما مسئولیت داریم تا خالصانه خدمت کنیم.

وی به ویژگی‌های امام راحل (ره) اشاره کرد و افزود: وی مردی خدایی و با اخلاص بود که توانستند در مقابل شیطان بزرگ و مستکبرین بایستند و ذات پلید دشمنان اسلام را به مردم نشان دهند.

وی با اشاره به ۳ خرداد و آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: دشمن فکرش را نمی‌کرد که ایران بتواند خرمشهر را آزاد کند و تنها دلیل موفقیت وجود رهبری و هدایت گری امام راحل (ره) بود که تنها برای خدا کار می‌کرد.

امام جمعه کلیبر با اعلام اینکه اهمیت روحانیت و فرصت‌هایی که در طول سال برای آنان به وجود می‌آید بر دشمنان مخفی نیست، گفت: دشمنان از ماه محرم و ماه رمضان می‌ترسند و برای روحانیون این ماه‌ها فرصتی است تا با استفاده درست جلوی دشمنان ایستادگی کنند.

حجت الاسلام موسوی به ویژگی‌های مبلغین دین اشاره کرد و افزود: اخلاص، داشتن اطلاعات کافی، سلیقه داشتن، رعایت فصاحت و بلاغت در کلام و عدالت از ویژگی‌های روحانیون است.

وی در پایان از روحانیونی که در همایش حضور داشتند خواست تا ماه مبارک رمضان را که فرصتی ارزشمند و مغتنم است جدی بگیرند و از این فرصت به درستی بهره برداری کنند.

حجت الاسلام همت زاده مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلیبر و مسئول همایش طلایه داران تبلیغ نیز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان از روحانیت خواست در منابر درخصوص گام دوم انقلاب شرح دهند و در ادامه اظهار داشت: در ماه رمضان امسال ۸۵ مبلغ به تعداد ۳۴۰ روستای شهرستان‌های کلیبر و خداآفرین و بخش آبش احمد اعزام شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها