يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۸۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت هیچ نظارتی بر بازار ندارد، گفت: در حال حاضر دلالان بازار دلار را مدیریت می‌کنند به همین دلیل روزانه قیمت دلار توسط افرادی که هیچ تبادل ارزی ندارند افزایش پیدا می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی  در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار کرد: مسئولان فرهنگی نسبت به احیای مساجد در ماه رمضان کمک کنند تا مساجد به‌عنوان کانونی‌ترین مرکز فرهنگی موردتوجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر ادامه داد: در حال حاضر دلالان بازار دلار را مدیریت می‌کنند به همین دلیل روزانه قیمت دلار توسط افرادی که هیچ تبادل ارزی ندارند افزایش پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: نظارتی بر بازار وجود ندارد و دلالان در فضای مجازی و با تلفن و پیامک قیمت‌ها را شبانه افزایش می‌دهند؛ چرا مسئولان برخوردی نمی‌کنند و نسبت به فساد واکنشی نشان نمی‌دهند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گرانی بر زندگی و معیشت مردم اثرات نامناسبی دارد، یادآور شد: دولت بازار را رها کرده و به تکلیف مجلس نسبت به اینکه ۱۴ میلیارد دلار را به‌صورت سهمیه یا یارانه در اختیار مردم قرار دهد عمل نمی‌کند.

پژمان‌فر تأکید کرد: این فضاها ذهن مردم را خراب کرده است، مردم امروز به دین، خدا و پیغمبر بر اساس بدی عمل مدیران توهین می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها