يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۸۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: دولت به نظارت و قیمت‌گذاری در بازار خودرو ورود نمی‌کند و قیمت‌گذاری در این حوزه را به دلالان سپرده است.
به گزارش پایگاه 598، امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با انتقاد از نوسانات شدید بازار خودرو اظهار داشت:

مسئولان و وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئول نوسانات بازار خودرو هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت تدبیر و برنامه‌ای برای مدیریت بازار خودرو ندارد، هیچ نظارتی بر این بازار نمی‌کند و تعیین قیمت خودرو را به بازار آزاد و حاشیه بازار واگذار کرده است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در واقع وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین قیمت خودرو را به دلالان واگذار کرده است که این امر موجب شده قیمت خودرو یک‌شبه ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد افزایش یابد. کمیسیون اصل ۹۰ خواستار کنترل، نظارت و قیمت‌گذاری خودرو توسط وزارت صنعت شده اما آقایان تدبیر نمی‌کنند و مدیریت اقتصاد کشور و بازار خودرو را به دلالان واگذار کرده‌اند؛ این کار ظلم به ملت ایران است.

وی افزود: سکوت دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت در برابر دلالی‌ها و بحران در بازار خودرو معنا ندارد و نشان‌دهنده ضعف مدیریت است؛ کمیته‌ای در کمیسیون اصل ۹۰ در حال بررسی علل و عوامل نوسانات بازار خودرو است.

خجسته تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت قصد داشت خودروی ۴۰۰ هزار نفری را که پیش از نوسانات ثبت‌نام کرده بودند را تحویل ندهد که کمیسیون اصل ۹۰ مجلس وارد شد و اجازه نداد چنین ظلمی در حق مردم شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در صدد برنامه‌ریزی برای بازدید از مجتمع صنعتی ایران‌خودرو و سایپا است.

وی خاطرنشان کرد: نوسانات بازار خودرو، ظلم بزرگی علیه ملت است که مجلس و دولت در برابر آن سکوت کرده‌اند.

منبع:مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها