أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۵۸۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
احمد سالک درگفت‌و‌گو با پایگاه ۵۹۸؛
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوعات مطرح شده در جامعه در زمینه گرانی بنزین گفت: مجلس شورای اسلامی به ملت این پیام را می دهد که بنزین به هیچ وجه گران نمی شود و مردم نگران گرانی بنزین نباشند.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری 598، با اشاره به احیای کارت سوخت و هزینه تراشی از جیب ملت گفت: دولت مردان به این  نتیجه رسیدند که حذف کارت سوخت اقدام اشتباهی بود که در گذشته انجام دادند و باید از آن تصمیم بازگردند.

وی با اشاره به جلسه مجلس شورای اسلامی با حضور زنگنه وزیر نفت تصریح کرد: در این جلسه از زنگنه سوال شد که چرا سیستم کارت سوخت ابطال شد و مجدد این سیستم مطرح شده است چون خسارت بسیار زیادی به همراه داشته است.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روز گذشته دو ساعت جلسه در مجلس شورای اسلامی درباره موضوع کارت سوخت و نرخ بنزین برگزار شد که به این جمع بندی رسیدیم که کارت سوخت احیا شود و بستر گسترش CNG بیشتر شود و قیمت بنزین افزایش پیدا نکند و همان قیمت باشد و ساختار بودجه ادامه پیدا کند.

سالک با اشاره به موضوعات مطرح شده در جامعه در زمینه گرانی بنزین عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی به ملت این پیام را می دهد که بنزین به هیچ وجه گران نمی شود و مردم نگران گرانی بنزین نباشند.

وی با انتقاد از سخنانی که درباره افزایش قیمت بنزین توسط برخی مسئولین مطرح شد، خاطرنشان کرد: نفوذی های دستگاه وزارت نفت موضوع گرانی بنزین را مطرح کردند که موضوع باطلی بود، مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بنزین گران نمی شود و دولت نمی تواند در این زمینه اقدامی انجام  دهد.


همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی دیروز در توضیح نشست غیرعلنی پارلمان درباره بنزین، گفت: درباره موضوع بنزین در این جلسه مباحث مفصلی اعم از اینکه سیستم کارتی بر روی بنزین اعمال شود، صورت گرفت.

وی افزود: حتما سیستم ارائه بنزین از طریق کارت سوخت درست است و مجلس از آن حمایت می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین درباره بحث سهمیه‌بندی بنزین نظر مجلس بر این نبود که قیمت بنزین افزایش پیدا کند. اکثریت مجلس موافق این فرآیند نبودند و نظر مجلس به دولت منعکس شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در این جلسه درباره مسائل مهم کشور علی‌الخصوص ابعاد موضوعات اقتصادی که با آن مواجه هستیم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.در این جلسه پیشنهاداتی هم سازمان برنامه و بودجه و هم وزارت نفت و هم وزرات کشور داشتند و نمایندگان و روسای کمیسیون ها هم در این زمینه مباحث خود را مطرح کردند.

لاریجانی اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد اصلاحات ساختاری در بودجه کشور مد نظر و در زمینه ارائه نیازهای اساسی مردم جوری حرکت شود که یارانه‌ها به درستی به دست مردم برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها