أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۸۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
با تساوی برابر الدحیل در آزادی؛
تیم فوتبال استقلال که برای صعود از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی در دو بازی آخر نیاز داشت، دیدار برابر الدحیل را با تساوی به پایان برد تا به سرنوشت پرسپولیس گرفتار شود.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ امروز دوشنبه در هفته پنجم مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم الدحیل رفت که این بازی با تساوی یک به یک به پایان رسید. روزبه چشمی (۵۳) و ادنیلسون (۵۵) برای استقلال و الدحیل گل زدند.

آبی‌های ایران که برای امیدوار ماندن به صعود از گروه نیاز به پیروزی در این دیدار دارند، از همان ابتدا به دنبال نزدیک شدن به دروازه حریف بودند که در دقیقه ۱۲ نخستین خطر جدی را ایجاد کردند. در این دقیقه ضربه ایستگاهی نصیب آبی پوشان شد که این ضربه را پاتوسی به زیبایی زد اما توپ به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۲۱ تیم الدحیل صاحب یک ضد حمله خوب شد و دو بازیکن این تیم در موقعیت تک به دو با حسین حسینی قرار گرفتند اما دروازه بان استقلال با واکنشی تماشایی اجازه نداد دروازه اش باز شود.

در پنج دقیقه پایانی تیم الدحیل در ضد حملات خطرناک ظاهر شد و منتظر اشتباه مدافعان استقلال بود تا به گل برسد. استقلالی‌ها هم با استفاده از توپ‌های کوتاه سعی در نزدیک شدن به دروازه حریف داشتند که در نهایت تلاش دو تیم در نیمه اول نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نداشت.

نیمه دوم برای استقلال کمی متفاوت بود و این تیم با حملات بیشتری در تلاش برای رسیدن به گل بود که البته خیلی زود هم توانست به گل برتری برسد. در دقیقه ۵۳ توپ در رفت و برگشت درون محوطه جریمه به روزبه چشمی رسید که او با ضربه‌ای محکم دروازه حریف را باز کرد.

در حالی بازیکنان استقلال هنوز مشغول شادی بودند و تمرکز کافی روی بازی پیدا نکرده بودند، تیم الدحیل در یک ضد حمله حرفه ای توانست در دقیقه ۵۵ توسط ادنیلسون دروازه حسینی را باز کند تا کار برای شاگردان فرهاد مجیدی سخت شود.

در ادامه استقلال تلاش زیادی کرد تا بتواند گل برتری را به ثمر برساند و کار را برای صعود به بازی آخر بکشاند اما دفاع کم اشتباه الدحیل این اجازه را به شاگردان مجیدی نداد که به گل برسند.

با این تساوی استقلال ۵ امتیازی شد و حتی اگر دیدار آخر برابر العین را با برتری به پایان برساند و الدحیل برابر الهلال شکست بخورد، به دلیل شکست استقلال در بازی رفت برابر الدحیل که بازی مستقیم و رودرو محسوب می‌شود، نماینده ایران از گردونه رقابت‌ها حذف شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها