أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۸۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
فرهاد مجیدی:
سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز نارضایتی از عملکرد تیمش در دیدار برابر الدحیل که منجر به کنار رفتن این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شد گفت: مشکل استقلال را به شفر گفته بودم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، فرهاد مجیدی پس از تساوی یک به یک استقلال تهران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: از تماشاگران تیم بابت بازی نه چندان خوبی که داشتیم عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی استقلال تهران افزود: می‌دانستیم آنها بسته بازی می‌کنند. خیلی سخت به گل رسیدیم اما نتوانستیم از آن به خوبی مراقب باشیم. بازیکنان تعویضی خوب کار نکردند. در مجموع اصلاً از عملکرد تیم راضی نیستم.

سرمربی استقلال تهران درباره حضور فرشاد ماجدی روی نیمکت این تیم تصریح کرد: من میرشاد ماجدی را ۱۰ سال است ندیدیم و با او صحبت نکردم. پس صحبت درباره اینکه فرشاد را به خاطر برادرش میرشاد آوردم درست نیست. فرشاد دوست قدیمی من است و از او خواستم که به من کمک کند.

مجیدی درباره سیستم بازی استقلال تهران نیز اظهار داشت: بر خلاف بازی قبلی ۴-۲-۳-۱ بازی کردیم. می‌دانستیم هافبک‌هایشان توپ می‌گیرند. این مساله را خواستیم کنترل کنیم اما نشد. به همین خاطر تاکتیک را تغییر دادیم.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان استقلال از دقیقه ۶۰ بی انگیزه هستند افزود: اسمش را بی انگیزگی نمی‌گذاریم. من مشکل استقلال را به آقای شفر هم گفتم که تیم ما مشکل بدنی دارد. بازیکنان با تمام وجودشان کار کردند. وریا غفوری و چند بازیکن دیگر با وجود مصدومیت بازی کردند.

مجیدی در انتقاد از عملکرد تاکتیکی استقلال افزود: من چند بازیکن مثل دانشگر را ندلشتم و مجبور بودم از این سیستم استفاده کنم.

سرمربی استقلال درباره اینکه فشردگی بازی‌های استقلال چه تأثیری داشته است اظهار داشت: اجازه بدهید درباره مسأله‌ای که در حیطه کاری من نیست صحبت نکنم. به نظرم برنامه ریزی لیگ دلیلی نیست که باعث شود ما نتوانیم نتیجه مطلوب بگیریم.

مجیدی در پایان نشست خبری خود افزود: باید در یک مورد صحبت کنم. من چهار پنج سال در این تیم نبودم و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. واقعاً نمی دانم چه اتفاقی در این باشگاه افتاده است که وقتی اسم یک بازیکن را می‌گوئیم او اعلام می‌کند من نمی‌خواهم بازی کنم. چطور یک بازیکن به خودش اجازه می‌دهد بعد از جلسه فنی بگوید من نمی‌خواهم باشم و به خانه ام می‌روم.
طارق حمام تا زمانی که من هستم نخواهد بود.

مجیدی نشست خبری خود را با عصبانیت در جملات خود اینگونه تمام کرد: به هواداران می گویم این پیراهن بر تن برخی گشاد است. پیراهن استقلال جایگاه خاص خودش را دارد. بازیکن خارجی که دیگر جای خود را دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها