يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۸۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
علیرضا علی‌فر برای خیلی از مخاطبان تلویزیون محبوب است. گزارش‌های عجیب او هواداران زیادی دارد اما بعضی وقت‌ها، خارج از عرف است.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا علی‌فر برای خیلی‌ از مخاطبان ایرانی فوتبال جذاب است. او گزارش‌های پر سر و صدایی دارد و همین باعث شده تا برای حمایت از او، صفحه‌هایی در اینستاگرام هم ساخته شود.

با این حال حواشی او بیشتر از همیشه شده است و همین باعث شده تا صداوسیما به او تذکر بدهد. علی‌فر که معمولا در گزارش‌هایش با صدای بلند به اتفاقات مهم بازی واکنش نشان می‌دهد، حالا باید با جدیت بیشتری به گزارش مسابقات فوتبال بپردازد.
 
البته او مدتی است که کمتر در تلویزیون حضور دارد. فریادهای بلند و خارج از عرف او در نهایت صدای مسئولین صداوسیما را درآورد. سیمای ملی به او تذکر داده که اگر از هیجان کاذب گزارش‌هایش کم نکند، باید با قاب جادویی خداحافظی کند. حالا باید منتظر گزارش‌های آرام‌تر از علیرضا علی‌فر باشیم.

منبع: خبرآنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها