أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۹۱۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
مسعود سلطانی فر؛
بنا بر اعلام وزیر ورزش، مسئولان فدراسیون فوتبال با چند مربی صاحب کارنامه برای هدایت تیم ملی مذاکره داشته و به تفاهماتی هم رسیده اند.

به گزارش پایگاه 598، مسعود سلطانی فر در خصوص تعیین تکلیف نهایی هدایت تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و امید گفت: کاملاً در جریان هستم که مسئولان فدراسیون فوتبال با جدیت پیگیر این موضوع هستند و با تعدادی از مربیان خیلی خوب خارجی در این خصوص مذاکراتی داشته و به تفاهماتی رسیده اند.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم ظرف روزهای آینده این مذاکرات به نتیجه نهایی برسد و هم سرمربی تیم بزرگسالان و هم سرمربی تیم المپیک ما انتخاب شوند.

سلطانی فر با بیان اینکه بیش از چهل سال است که به بازی‌های المپیک صعود نکرده ایم و آخرین حضورمان در مسابقات ۱۹۷۶ مونترال بود، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم دیگر زمان آن رسیده با توجه به استعدادهای جوانی که در رده‌های نوجوانان و جوانان در اختیار داریم با بکارگیری یک مربی خوب بتوانیم به المپیک ۲۰۲۰ توکیو صعود کنیم و نتایج خوبی هم بگیریم.

وزیر ورزش در پایان تاکید کرد: در خصوص تیم ملی بزرگسالان هم در جریان هستم با تعدادی مربی خوب و دارای کارنامه مذاکراتی انجام شده که امیدواریم با بررسی‌های دقیق در آینده نزدیک گزینه نهایی را اعلام کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها