يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۹۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
کفیل وزارت دفاع آمریکا مدعی است اعزام ناوگروه تهاجمی آبراهام لینکلن پاسخی معقول به نشانه‌های موجود مبنی بر واقعی بودن تهدیدها از سوی ایران است.
به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از آسوشیتدپرس، پاتریک شاناهان کفیل وزارت دفاع آمریکا در توجیه اقدام و اظهارات تنش‌زای واشنگتن مبنی بر اعزام ناوگروه هواپیمابر «آبراهام لینکلن» به خاورمیانه، مدعی شد: این اقدام را از بابت وجود نشانه‌های معتبری مبنی بر (وجود) تهدید از سوی ایران انجام می‌دهیم.

گفتنی است روز گذشته جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید با طرح ادعای مشابه، خبر اعزام این ناوگروه تهاجمی را داد.

اگرچه بولتون و شاناهان هیچ‌یک جزئیاتی درباره منابع اطلاعاتی آمریکا ارائه نکردند؛ برخی مقامات رسمی مدعی شده‌اند که تهدیدهای جدی و متعدد دریایی و زمینی از سوی ایران و نیروهای وابسته به آن علیه نظامیان آمریکایی از جمله در عراق وجود دارد.

به ادعای شاناهان، اعزام لینکلن حاکی از بازآرایش معقولانه تجهیزات آمریکا در پاسخ به نشانه‌ها مبنی بر وجود تهدید واقعی از سوی نیروهای ایرانی است.

سرپرست پنتاگون در ادامه ادعاهای خود افزود: از ایران می‌خواهیم هرگونه اقدام تحریک‌آمیزی را متوقف کند. ما ایران را به پاسخگویی در برابر هرگونه حمله به نیروها و منافعمان وادار می‌کنیم.

پنتاگون همچنین در بیانیه‌ای مدعی شد: نشانه‌ها مبنی بر آمادگی بالای ایران برای انجام عملیات‌های تهاجمی علیه نیروها و منافع آمریکا وجود دارد.

این در حالی است که مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا نیز در راستای تحریک افکار عمومی مدعی شده است که از رفتار ایران بوی تشدید تنش به مشام می‌رسد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها