يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۹۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
تیم فوتبال ذوب آهن ایران در بازی با الزورا عراق در لیگ قهرمانان آسیا با یک مساوی به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال ذوب آهن در پنجمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در اولین شب ماه رمضان در ورزشگاه بین المللی کربلا از ساعت 23 به مصاف تیم الزورا عراق رفت که بازی با نتیجه مساوی 2 بر 2  به پایان رسید.

شاگردان منصوریان که در لیگ قهرمانان آسیا در سه بازی بازگشت طلایی به مسابقات داشتند و این مرتبه هم در دقیقه 91 گل مساوی را زدند تا جشن صعود خود را در سحرگاه ماه مبارک رمضان در کربلا بگیرند. تماشاگران عراقی که در دقیقه 91 بازی برده را باختند جو ورزشگاه را متشنج کردند و داور هم بازی را قطع کرد و به دلیل نبود امنیت 4 دقیقه پایانی بازی ادامه پیدا نکرد! یک تماشاگر عراقی قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن را کتک زد!

داور بعد از چند دقیقه بازی را از سر گرفت  و در ابتدا فخرالدینی را به دلیل اینکه سنگ پرتاب شده از سوی تماشاگران عراقی را به سمت خود آنها پرتاب کرده بود را اخراج کرد.

داور: کریشتانا پریرا( سریلانکا)

کمک داوران: دنی هماتوگا – ولادا اسنجیوا( سریلانکا)

کارت زرد: اوساگونا( ذوب آهن) رضا احمد( الزورا)

کارت قرمز: میلاد فخرالدینی( دقیقه 100)

گل: زبیر نیک نفس(دقیقه 28) رضا حبیب زاده( دقیقه 91) برای ذوب آهن علا عباس( دقیقه 44) محمد عبدالرحیم ( دقیقه 60) برای الزورا

ترکیب تیم الزورا عراق:

جلال حسن،نجم شوان،عباس قاسم، محمد عبدالزهره، محمد رضا( از دقیقه 87 علی رحیم)، احمد فاضل، عمر منصوری،حیدر احمد، احمد جلال( از دقیقه 83 حسین حکیم)، مهند عبدالرحیم، علاء عباس

سرمربی: حکیم شاکر

ترکیب ذوب آهن ایران:

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، حمید ملکی( از دقیقه 80 مسعود ابراهیم زاده)، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، ماریون سیلوا( از دقیقه 59 علیرضا چراغعلی)، محمدرضا حسینی، زبیر نیک نفس( از دقیقه 72 رضا حبیب زاده) و کریستین اوساگوانا 

سرمربی: علیرضا منصوریان

اتفاقات مهم بازی:

در دقیقه 16 ارسال خطرناک فخرالدینی روی سر اوساگونا فرود آمد که ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه الزورا به بیرون رفت.

در دقیقه 19 نیز یک ضربه کاشته دومین موقعیت گلزنی ذوب آهن را به وجود آورد که این مرتبه هم ضربه سر نژاد مهدی با اختلاف کمی از کنار دروازه تیم عراقی به بیرون رفت.

در دقیقه 28 نیک نفس روی ارسال یک کرنر گل اول ذوب آهن را با یک ضربه سر به ثمر رساند.

در دقیقه 44مهاجم الزورا با یک شوت دقیق از داخل محوطه جریمه گل مساوی تیم الزورا را به ثمر رساند.

نیمه دوم:

دقیقه 47 فرصت عالی گلزنی را تیم الزورا از دست رفت و علا عباس در محوطه شش قدم یک لحظه دیر به توپ رسید.

دقیقه 60 محمد عبدالرحیم کاپیتان الزورا در محوطه جریمه صاحب توپ شد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 90 رضا حبیب زاده گل مساوی ذوب آهن را زد که با این گل جشن صعود سبزپوشان اصفهانی برگزار شد و بعد از گل تماشاگران عراقی به میدان حمله کردند و قاسم حدادی فر را مضروب کردند و جنجال در این بازی به پا شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها