يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۰۰۰
زمان انتشار: ۱۷:۴۵     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
در دیدار شب گذشته ذوب‌آهن مقابل الزورا درگیری شدیدی میان هواداران الزورا و بازیکنان ذوب‌آهن رخ داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، ذوب آهن از الزورا یک امتیاز گرفت اما احتمالا چیزهای خیلی بیشتری را از دست خواهد داد. در دقایقی پایانی بازی بود هواداران الزورا فهمیدند بازی برده را با مساوی عوض کرده‌اند و این باعث خشم آن‌ها شد. داور بازی که کنترل مسابقه را از بیرون مستطیل سبز از دست داده بود، بازی را برای دقایقی متوقف کرد. چراکه هواداران الزورا به درون زمین بازی آمده بودند. اگرچه کاپیتان ذوب‌آهن در این درگیری‌ها آسیب دید اما محرومیت سنگین‌تر متوجه میلاد فخرالدینی است.

محرومیت مدافع ذوب آهن

مدافع ذوب‌آهن نه تنها درگیری عجیبی را با هواداران الزورا تجربه کرد بلکه با پرتاب سنگ و تحریک طرفداران عراقی پس از آغاز دوباره مسابقه از زمین بازی اخراج شد. رفتار نامتعارف فخرالدینی قطعا در کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی خواهد شد و او باید منتظر محرومیتی جدی باشد. هواداران الزورا در حالی با ذوبی‌ها درگیر شدند که ورزشگاه کربلا با مشارکت ایران ساخته شده است. در شرایطی که همه انتظار هم‌دلی بیشتری میان ایران و عراق دارند، چنین صحنه‌هایی ناامیدکننده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها