أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۶۰۰۲
زمان انتشار: ۰۱:۴۴     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا به زودی تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، تیم مریسون، دستیار ویژه رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که دولت آمریکا قصد دارد به زودی تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال کند.

وی در یک کنفرانس در واشنگتن گفت: کار ما با تحریم‌های ایران تمام نشده است. انتظار تحریم‌های جدیدی را در آینده بسیار نزدیک داریم، بسیار نزدیک.

این گفته‌ها در حالی است که آمریکا یکی از سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ خود را علیه کشورمان اعمال کرده که به دلیل راهکارهای ضد تحریمی ایران و نیز همراهی نکردن جامعه جهانی با سیاست‌ها، غیر قانونی ترامپ این تحریم‌ها آنگونه که آمریکایی‌ها می‌خواستند نتیجه نداده است.

به گزارش ایسنا، در پی انتشار بیانیه صبح امروز رئیس جمهور مبنی بر کاهش تعهدات برجامی کشورمان، برخی کشورهای تأثیرگذار در عرصه بین الملل بر لزوم حفظ این دست‌آورد بین‌الملل تاکید کردند.

وزارت امورخارجه چین در این باره اعلام کرد که توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ باید به طور کامل اجرا شود و تمامی اعضای آن مسئولیت دارند، اطمینان حاصل کنند که این کار انجام می‌شود.

سخنگوی کرملین نیز در واکنش به این تصمیم کشورمان آن را نتیجه اقدامات نسنجیده آمریکا توصیف کرد و گفت: دیپلمات‌های روس به رایزنی‌های خود با شرکای اروپایی‌مان برای حفظ توافق هسته‌ای ادامه خواهند داد.

وزیر دفاع فرانسه هم بر لزوم ادامه اجرای برجام تاکید کرد و گفت که اروپا خواهان حفظ این توافق است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها