يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۰۰۳
زمان انتشار: ۰۱:۴۵     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: هواپیمای فرانسوی به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان درخواست فرود اضطراری داد و درحال حاضر تمامی مسافران این پرواز در سلامتی کامل هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، منصور شیشه‌فروش در مورد فرود اضطراری هواپیمای فرانسوی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اظهار کرد: این هواپیما حوالی ساعت 19 از فرودگاه اصفهان درخواست فرود اضطراری کرد که با هماهنگی صورت‌گرفته، این هواپیما در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

وی بیان کرد: تمامی 267 سرنشین این هواپیما سالم و در هواپیما مستقر هستند و تمامی عوامل ما در فرودگاه در آمادگی کامل حضور داشتند تا در صورت حادثه اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: درحال رایزنی هستیم تا اگر مشکل هواپیمای آن‌ها برطرف نشد، امکان اسکان مسافران این پرواز را فراهم کنیم و تا ساعات آینده وضعیت هواپیما آن‌ها مشخص خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها