يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۱۴۳
زمان انتشار: ۰۰:۵۷     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
لیگ برتر؛
دیدار دو تیم پدیده و سپاهان تحت تاثیر واکنش های پیام نیازمند بیشتر از دو گل نداشت تا همچنان منتظر هفته پایانی و مشخص شدن تکلیف قهرمان لیگ هجدهم باشیم.
به گزارش پایگاه 598، سپاهان در شرایطی به مصاف با پدیده رسیده که با 54 امتیاز رتبه دوم را پس از پرسپولیس با 57 امتیاز در اختیار دارد. پیروزی برابر پدیده می تواند امیدهای شاگردان امیرقلعه نویی را تا هفته آخر برای قهرمانی حفظ کند و در صورتی که امروز ماشین سازی موفق به متوقف کردن شاگردان برانکو شود، انگیزه های طلایی پوشان برای کسب ششمین قهرمانی بیشتر از قبل می شود. در سوی دیگر پدیده 52 امتیازی است و همچنان به قهرمانی امیدوار است. با این حال شانس آنها برای رسیدن به این افتخار بسیار کم است؛ پس آنها هدف اصلی اشان کسب سهمیه آسیایی است و پیروزی در این دیدار می تواند به آنها در رسیدن به این مهم کمک بسیار کند.

شرح گل

پدیده (1-0): در دقیقه 5 استارت سریع حسین مهربان به داخل محوطه جریمه با تکل پورقاز مواجه شد ولی بی دقتی مدافع سپاهان مشهود بود تا فغانی نقطه پنالتی را نشان دهد. امین قاسمی نژاد سپس پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را برخلاف حرکت نیازمند به سمت چپ او زد.

پدیده ( 1-1): ارسال های خطرناک محمد کریمی باز هم جواب داد و در دقیقه 53 این تیم موفق شد روی یک کرنر و با ضربه سر علی قربانی اولین تعویض سپاهان به گل برسد.

حاشیه:

* دیدار سپاهان با ثانیه هایی تاخیر نسبت به دیدار برابر پرسپولیس آغاز شد.

* بازی سپاهان به دقیقه 13 رسیده که ماشین سازی موفق شد در بازی همزمان مقابل پرسپولیس گلزنی کند.

* رضا فتاحی پس از کارت زرد فغانی به کی روش اعتراض نیمکت و کادر فنی را به داور بازی منتقل کرد. فغانی البته به او توضیح داد که نیمکت باید در ادامه بازی بیشتر کنترل شود و به تصمیمات او نباید اعتراض کنند.

* مهدی کیانی در دقیقه 39 روی صادقی بازیکن پدیده مرتکب خطا شد. پس از خطا کاپیتان با تجربه سپاهان شروع به فریاد زدن علیه بازیکنان خودی کرد.

* با تعویضی که قلعه نویی در نیمه اول انجام داد، این تیم مانند همیشه با خروج بحیرایی هجومی تر می شود و با یک هافبک تدافعی بازی می کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها