أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۶۱۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران نباید به دلیل مذاکره از کار خود دست کشیده و فعالیت خود را متوقف کند اما این اتفاق افتاده است و پیشرفت هسته‌ای متوقف شد و چند سال عقب ماندیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سید حسین نقوی حسینی در خصوص مصوبه شورای هماهنگی در جهت حمایت از شورای عالی امنیت ملی کشور اظهار کرد: آمریکایی‌ها با هم‌پیمانانش در حال اعمال رفتارهای خصمانه علیه ملت ایران هستند و این رفتارها و عملکردها نشان‌دهنده غیرقابل‌اعتماد بودن آن‌ها است.

وی گفت: پایبند نبودن آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به موازین بین‌المللی موضوعی نیست که تازگی داشته باشد در این شرایط، همه مراجع و سازمان‌ها باید در کنار مردم قرار بگیرند و از سیاست‌گذاری‌های کلان کشور دفاع کنند.

نقوی حسینی در خصوص بیانیه شورای امنیت ملی، افزود: با توجه به صحبت‌های رئیس‌جمهوری و بیانیه شورای امنیت ملی، مردم مؤمن و روزه‌دار با شرکت در راهپیمایی حمایت خود را از شورای امنیت ملی اعلام کردم.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس بیان داشت: امید است که ملت و مسوولان نظام با کمک یکدیگر بتوانند مقابل این ظالمانه خصمانه بایستند و جواب دندان‌شکن به دشمنان قسم‌خورده دهند.

وی در رابطه با متوقف کردن راکتورها ابراز داشت: قبل از شروع مذاکرات این نکته مطرح شد که دولت آمریکا فاقد منطق است و پایبند توافق نیست.

نقوی حسینی تصریح کرد: ایران نباید به دلیل مذاکره از کار خود دست کشیده و فعالیت خود را متوقف کند اما این اتفاق افتاده است و پیشرفت هسته‌ای متوقف شد و چند سال عقب ماندیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اگر آمریکا بخواهد به این‌گونه رفتارهای خود ادامه دهد جمهوری اسلامی ایران گام‌های بعدی را باقدرت‌تر در جهت پیشرفت علمی بر خواهد داشت.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها