أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۶۳۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش پایگاه 598، استقلالی‌ها دیروز در اعتراض به شرایط مالی‌شان دست به اعتصاب زدند و حاضر به تمرین نشدند. آنها بیشتر از 45 درصد از مبالغ قراردادهای خود را دریافت نکرده‌اند و معتقدند سران باشگاه در این زمینه کوتاهی آشکاری داشته‌اند. هادی مباشری، معاون استقلال در همین زمینه گفت: متأسفانه با شرکت اسپانسرمان به مشکل برخورد کرده‌ایم. آنها اعلام کرده بودند تا ابتدای اردیبهشت ماه صبر کنیم و ما نیز این کار را انجام می‌دهیم ولی خبر از پول‌شان نشد و الان هم بازیکنان حق دارند معترض باشند و این مسائل سبب شد رسماً از این شرکت به مراجع قضایی شکایت کنیم. مباشری با تأکید بر اینکه او، فتحی و خطیر به خاطر مسائلی از همین دست از 6 ماه پیش آماده استعفا بوده‌اند، افزود: این نخستین باری نیست که تمرین ما به تعطیلی کشیده می‌شود و من از برگزاری یا عدم انجام تمرینات در روز بعد نیز خبر ندارم ولی این را می‌دانم که سازمان لیگ هم چند سالی است که به هیچ باشگاهی بابت تبلیغات پول نمی‌دهد و در نتیجه همه ما بدهکار می‌شویم. جریمه‌های دائمی کمیته انضباطی هم باعث شده که همیشه بدهکار باشیم. مباشری همچنین تصریح کرد که پول حاصله از انتقال الهیار صیادمنش به لیگ ترکیه نیز به طور کامل وصول نشده است. در همین ارتباط کامران منزوی، دیگر عضو هیأت مدیره آبی‌ها گفت اسپانسر باشگاه نه قرار ملاقات می‌گذارد و نه تلفن‌هایش را پاسخ می‌دهد. وی افزود: به تازگی متوجه شده‌ایم که اسپانسر یکی دو فصل پیش باشگاه هم 28 میلیارد تومان به ما بدهکار است. منزوی همچنین گفت گزینه‌های سرمربیگری استقلال برای فصل آینده همچنان تحت بررسی قرار دارند و در همین بررسی‌ها مشخص شده که یکی از آنها دو بار سکته قلبی کرده و دیگری هم تیمش کمتر از 7 گل نخورده است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها