أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۶۳۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: 28 اردیبهشت روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی بازدید از همه اماکن زیر پوشش استان همدان رایگان است.
به گزارش پایگاه 598، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: 28 اردیبهشت روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی بازدید از همه اماکن زیر پوشش استان همدان رایگان است.
 
علی مالیمر اظهار کرد: 28 اردیبهشت روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی بازدید از همه اماکن زیر پوشش استان همدان رایگان است.
 
وی با اشاره به آغاز عملیات حفاظت و مرمت اموال منقول تاریخی مکشوفه از میدان امام (ره) همدان در این هفته اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی کودک و حفاظت از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان به برگزاری نمایشگاه عکس از بناهای تاریخی مرمت شده اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در موزه هگمتانه به مدت 7 روز برپا خواهد بود.
 
وی برپایی کارگاه باستان‌شناسی کودک در محل سایت باستان شناسی هگمتانه را از دیگر برنامه‌های هفته میراث فرهنگی در استان همدان برشمرد.
 
مالمیر با بیان اینکه به مناسبت هفته میراث فرهنگی رونمایی از کتاب سیمای گردشگری ملایر انجام خواهد شد گفت: هم‌اندیشی انجمن دوستداران و حافظان میراث فرهنگی و شاهنامه‌خوانی در ملایر و بازدید دانش‌آموزان از کارگاه و آزمایشگاه مرمت اموال منقول تاریخی موزه هگمتانه نیز از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.
 
وی به برگزاری کارگاه آموزشی نقاشی کودکان با موضوع میراث فرهنگی در ملایر اشاره کرد و افزود: اجرای مسابقه گزارش‌نویسی و نقاشی از آداب و رسوم مردم، اجرای مسابقه عکاسی از آثار تاریخی در اسدآباد، تجلیل از خادمان و حامیان میراث فرهنگ و برپایی نمایشگاه اموال فرهنگی تاریخی در تویسرکان از دیگر برنامه‌ها است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان تجلیل از نیروهای فعال یگان حفاظت میراث در استان و  ده‌ها برنامه فرهنگی دیگر را از جمله برنامه‌های هفته میراث فرهنگی در استان همدان عنوان کرد.
 
منبع:فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها