أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۶۳۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگر می‌گوییم موسیقی تولید داخل می‌تواند شادی و نشاط را در مدارس رقم بزند، سخن گزافی نیست در کلیپی که در این گزارش آورده‌ایم، اقدام جالب یکی از معلمان برای پخش موسیقی در کلاس درس و تقویت هویت دانش‌آموزان را مشاهده می‌کنید.

به گزارش پایگاه 598، اگر دانش‌آموز امروزی با پخش موسیقی در زنگ تفریح شاد می‌شود چه ایرادی دارد که در فضای مدرسه با تولیدات داخلی و پرمعنا، ذائقه او را تعیین کنیم تا دیگر به دنبال کلام و موسیقی فاقد محتوا و احیانا حاوی کلمات رکیک و زشت نباشد.

در مقابل پخش آهنگ مبتذل در برخی مدارس کشور، مدارسی هم هستند که با خلاقیت خود و نادیده نگرفتن نیاز دانش‌آموز امروزی برای شادی و نشاط، با استفاده از موسیقی‌های زیبا و معنادار نه تنها حال و هوای خشک کلاس درس را تغییر داده و دقایقی شادی را برای دانش‌آموزان رقم می‌زنند بلکه در این میان حس هویت و وطن‌دوستی فرزندان این خاک و بوم را هم تقویت می‌کنند.

لینک دانلود



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها