کد خبر: ۴۵۶۳۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی:
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: روحانیون اگر در مصدر آموزش و پرورش باشند می توانند به نونهالان و نوجوانان کمک و هدایت برسانند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شفقنا، مرتضی نجفی قدسی شامگاه جمعه در ضیافت افطاری که در بیت علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: اگر می خواهیم جامعه ما سالم بماند راهی جز توجه به آموزش و پرورش نیست، در دوران ما آموزش و پرورش متاسفانه فاقد معلمان دلسوزی است که باید حضور داشته باشند.

او افزود: قبل از انقلاب اسلامی بسیاری از روحانیون پس از تحصیل در حوزه به آموزش و پرورش رو می آوردند و این نشان دهنده اهمیت این نهاد ارزشمند در قبل از انقلاب بود.

مدیر مجموعه دارالقرآن گفت: روحانیون اگر در مصدر آموزش و پرورش باشند می توانند به نونهالان و نوجوانان کمک و هدایت برسانند.

او خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز آموزش و پرورش رها شده و نتیجه این می شود که اخیرا دیده شد دانش آموزان در مدارس مطالب سخیفی را همخوانی می کردند در حالی که باید سرودهای اسلامی را بخوانند.

نجفی قدسی ادامه داد: ما آموزش و پرورش را رها کرده ایم، باید بیدار شویم، چرا که اگر اکنون این نهاد را رها کنیم دیگر نمی توانیم آن را کنترل کنیم.افراد دلسوز باید وارد آموزش و پرورش شوند .

او به وضعیت مساجد هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه اکثر مساجد کشور فقط در برخی مناسبت های خاص مورد استقبال واقع می شود و اگر می خواهیم مساجد پویایی داشته باشیم باید به تربیت نسل آینده در آموزش و پرورش بپردازیم.

گفتنی است، در این مراسم، ساختمان جدید دارالقرآن امام علی(ع) در جوار بیت علامه طباطبایی با حضور آیت الله مکارم شیرازی افتتاح شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها