يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۳۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
رئیس کل بانک مرکزی در خصوص نرخ ارز گفت: عده‌ای خواستند پس از تصمیم جمهوری اسلامی ایران در خصوص برجام که هفته پیش اعلام شد، نرخ را بالا ببرند ولی نتوانستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه امروز (25 اردیبهشت) هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که زمانی که شما به بانک مرکزی آمدید ارز در کانال 11 هزار تومان بود و الان در کانال 14 هزار تومن است؛ چه تدابیری برای کاهش قیمت ارز دارید؟، تصریح کرد:نرخ ارز تابع متغیرهای اقتصادی و سیاسی است.
 
وی افزود: از بابت اقتصادی ما می‌دانیم وضع چگونه است. ذخایر ارزی و اسکناس ما بهتر شده ولی متغیرهای سیاسی تاثیر می‌گذارد که مبنای اقتصادی ندارد. روزی شایعه می‌کنند قرار است جنگ یا مذاکره شود و عده‌ای از این فرصت‌ها استفاده می‌کنند تا نرخ را بالا و پایین کنند.
 
رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد: گفته‌ام که مردم نباید با توجه به این متغیرها به ارز نگاه کنند. عده‌ای خواستند پس از تصمیم جمهوری اسلامی ایران در خصوص برجام که هفته پیش اعلام شد، نرخ را بالا ببرند ولی نتوانستند. می‌گویم که مردم روی ارز سرمایه‌گذاری نکنند و نرخ موجود نرخ مدنظر ما نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها