يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۳۹۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
در حالی که مدیران استقلال بارها تاکید کردند که با کمترین هزینه قرارداد وینفرد شفر را فسخ می‌کنند اما تاکنون هیچ مذاکره‌ای با این مربی آلمانی صورت نگرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، پس از این که قرارداد وینفرد شفر، سرمربی استقلال با باخت به پدیده به حالت تعلیق درآمد، مدیران باشگاه بارها تاکید کردند که به شکلی با سرمربی آلمانی مذاکره می‌کنند که با کمترین هزینه، قرارداد مابین دو طرف فسخ شود.

با توجه به این صحبت‌ها به نظر می‌رسید که استقلالی‌ها خیلی زود با شفر وارد مذاکره شوند اما تاکنون هیچ کسی از باشگاه استقلال با وینفرد شفر وارد مذاکره نشده تا روند توافق با او وارد مسیری فرسایشی شود.

از سوی دیگر در چند روز اخیر اخباری مبنی بر پیشنهاد استقلال به شفر برای ادامه همکاری در فصل آینده منتشر شد. با این حال این اخبار در حد شایعه است و چنین پیشنهادی تاکنون به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به شفر ارائه نشده است.

در حال حاضر وینفرد شفر با استخدام یک وکیل، می‌خواهد از طریق او با باشگاه استقلال مذاکره کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها