يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۴۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
پس از خداحافظی خسرو حیدری ستاره محبوب استقلال از فوتبال، آبی‌ها با شوک سنگینی رو به رو شدند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش 11 - امشب آخرین هفته هجدهمین دوره لیگ برتر ایران برگزار خواهد شد و از ساعت 21:30 سوت آغاز همه دیدارها به صدا در خواهد آمد.

دیدار فردا شب استقلال با سپیدرود، برای استقلالی‌ها بازی خاصی خواهد بود چون یکی از ستاره‌های محبوب و باتجربه خود را برای آخرین بار در پیراهن آبی خواهند دید. خسرو حیدری مدافع آبی‌پوشان که 10 سال است در استقلال حضور دارد، فردا شب از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

اما تلخی این بازی برای آبی‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود چرا که از شب گذشته شایعه‌ای عجیب و غیرمنتظره فضای مجازی را پر کرده است. گفته می‌شود که سید مهدی رحمتی دروازه‌بان آبی‌پوشان در تصمیمی ناگهانی قصد دارد در دیدار فردا شب از فوتبال خداحافظی کند و دستکش‌هایش را بیاویزد. روزنامه استقلال جوان هم در چاپ امروزش به این مسئله اشاره کرده است.

روزنامه استقلال جوان
روزنامه استقلال جوان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها