أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۶۴۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
بنابر ادعای یک سایت کُروات محرمی به‌زودی به تیمی دیگر منتقل خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، صادق محرمی، ستاره خط دفاع تیم پرسپولیس پیش از شروع فصل جاری از این تیم جدا شد و به دیناموزاگرب کرواسی پیوست.

این بازیکن در تیم جدیدش عملکرد بدی نداشت و در دیدارهای زیادی به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیمش قرار گرفت. اما سایت ورزشی  Germanijak کرواسی، با انتشار مطلبی، مدعی شد که تیم دیناموزاگرب، جناح راست خط دفاع خود را تقویت کرده است و از این رو قصد دارد محرمی را بفروشد.

گفتنی است، برانکو پس از رفتن محرمی، مهدی شیری را در پُست دفاع راست جذب کرد اما این مدافع درخشش چندانی در ترکیب سرخ‌ها نداشته است و عملکردش با انتقاد بسیاری از هواداران هم روبه‌رو شده است. سرمربی کُروات قرمزهای پایتخت هم، مدتی قبل در مصاحبه‌ای، چراغ سبز را برای بازگشت برخی ستاره‌هایی که از این تیم جدا شده‌اند، نشان داده بود.

با شرایط موجود به نظر می‌رسد راه برای بازگشت محرمی به پرسپولیس باز شده است و این بازیکن را می‌توان اولین بمب نقل‌وانتقلاتی قرمزها در تابستان نامید.

صادق محرمی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها