أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۶۴۷۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: عرضه شکر برای مصارف خانگی در استان اردبیل بدون محدودیت انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، ارژنگ عزیزی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اردبیل اظهار کرد: در حوزه صنفی و صنعتی نیز توزیع شکر بر اساس میزان مصرف و تولید محصول انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام واحدهایی که برای دریافت سهمیه شکر معرفی می‌شوند مورد نظارت واقع شده و میزان مصرف و تولید محصول آن ها رصد می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل همچنین بر استخراج صنایع پرمصرف شکر تاکید کرد و گفت: توزیع شکر برای این صنایع به دلیل مصرف عمومی به صورت سهمیه انجام می‌شود و باید روند عرضه آن کنترل شود.

عزیزی با اشاره به ادامه روند نظارت بر تولید و عرضه گوشت مرغ در استان اردبیل تصریح کرد: در صورت مازاد بودن مرغ تولیدی در استان پشتیبانی امور دام استان نسبت به خرید تضمینی و انبار آن در سردخانه اقدام می‌کند.

وی گفت: با اقدامات انجام گرفته در راستای تامین نهاده‌های دامی به صورت سهمیه‌های دولتی افزایش قیمت مرغ متوقف شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها