أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۶۴۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه در آخرین روز هفته، با کاهش قیمت‌ها همراه شد. روندی که تحت تاثیر کاهش بهای جهانی طلا و افت نرخ ارز در بازار تهران رقم خورده است. این در حالی است که بازار این روز‌ها با کاهش دادوستد مواجه است و افت تقاضا مشهود می‌باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک اقتصادی؛ در پایان معاملات امروز پنج شنبه بیست و ششم اردیبهشت ۹۸، بهای طلا و سکه با کاهش قیمت مواجه شد و در حالی که تقاضا در بازار کاهش پیدا کرده، حباب سکه نیز به کمتر از ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای در ابتدا با بیان اینکه امروز شاهد کاهش بهای جهانی طلا و ارز بودیم، اظهار داشت: در آخرین روز هفته، هر اونس جهانی طلا با کاهش ۶ دلاری نسبت روز قبل، به رقم ۱۲۹۴ دلار رسیده است. این در حالی است که روز گذشته پس از مدت ها، نرخ اونس به ۱۳۰۰ دلار رسیده بود.

بهای ارز نیز امروز با کاهش روبرو شد و دلار تا رقم ۱۴۷۵۰ افت داشت. بر این اساس نرخ‌های پایانی آخرین روز هفته به شرح زیر می‌باشد:

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۶۵ هزار تومانی به رقم ۴ میلیون و ۹۵۵ هزار تومان رسیده است. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز ۴ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز قبل، ۶۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز امروز به رقم ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده است که نشان از از کاهش ۳۰ هزار تومانی دارد و هر ربع سکه بهار آزادی با افت ۴۰ هزار تومانی، به قیمت یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان فروخته شده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی یک میلیون تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۵۴ هزار تومان ارزشگذاری شده است.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۹۶۷ هزار تومان تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل، ۱۸ هزار تومان ارزان‌تر شده است.  

حباب سکه نیز امروز با توجه به کاهش تقاضا، ۴۹۰ هزار تومان بود که نسبت به روز قبل، ۱۰ هزار تومان کاهش داشته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها