يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۴۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸

به گزارش پایگاه 598، مباشری درباره موضوع بلیت فروشی دیدار امشب و اینکه گفته می‌شد بلیتی در ورزشگاه فروخته نمی‌شود، اظهار داشت: این مربوط به مصوبه‌ای است که از قبل از شروع سال ۹۸ شورای تامین داشته و خواسته که کلا بلیت‌ها به صورت اینترنتی فروخته شود، اما در هر بازی مساعدت کردند. مثلا دیدار قبلی ما مقابل الدحیل هم همین بود و شورای تامین بر خلاف مصوبه، اجازه فروش بلیت دستی را هم داد. حالا شورای تامین مثل بازی‌های قبلی، این بار هم تاکید کرده که بلیت فروشی اینترنتی باشد. باشگاه استقلال هم دخل و تصرفی ندارد و تابع مصوباتی است که باید اجرا شود. ضمن اینکه بلیت را شرکت مبنا که ما با آن درگیری و مسئله مالی هم داریم، می‌فروشد.

به گزارش تابناک ورزشی، معاون باشگاه استقلال ادامه داد: من بعید می‌دانم که شورای تامین در صورت حضور هواداران مساعدت نکند. به ویژه اینکه بازی آخر فصل هم هست. در بازی الدحیل هم کلی خواهش و التماس کردیم و در نهایت گیشه‌های بلیت فروشی باز شد و به درخواست ما پاسخ مثبت دادند. امروز باز هم سعی می‌کنیم درخواست کنیم و ببینیم که موافقت می‌شود یا نه.

او درباره انتخاب سرمربی جدید برای استقلال گفت: من در جریان انتخاب مربی نیستم. خود آقای فتحی و آقای خطیر مستقیم در متن این کار قرار دارند. فقط می‌دانم چندین گزینه وجود داشته تا نهایتا به دو، سه نفر رسیده اند. احتمال زیاد تا آخر هفته آینده مربی اعلام می‌شود. البته باید ابتدا توافق انجام شود تا بتوان آن را اعلام کرد.

زمان معرفی سرمربی جدید استقلال اعلام شد


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها