يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۵۰۱
زمان انتشار: ۱۷:۱۶     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از بسیج همه امکانات برای کمک رسانی و پاکسازی منازل آسیب دیده از سیل در شهر آشخانه از توابع شهرستان مانه و سملقان خبرداد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، ولی‌الله حیاتی با حضور در شهر آشخانه و بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده، گفت: تمامی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروهای انتظامی و همچنین نیروهای امدادی هلال احمر و مردمی در قالب گروه‌های مختلف مشغول پاکسازی منازل آسیب دیده هستند.

حیاتی افزود: موکب اربعین حسینی در شهر آشخانه جهت تامین غذای مورد نیاز برای افطار و سحر مردم سیل زده فعال شده است.

وی ادامه داد: تمامی امکانات استان بسیج شده است تا در کوتاه ترین زمان ممکن کار پاکسازی منازل سیل زده انجام شود.

بارش ها در شهرستان مانه و سملقان از روز گذشته آغاز شده و با شدت گرفتن بارش باران در بامداد امروز ، سیل از ارتفاعات شرقی وارد شهر شد و به علت شدت بالا و بی سابقه ای که داشته بخشی از منازل مسکونی آشخانه دچار خسارت شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها