أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۶۵۱۰
زمان انتشار: ۱۷:۲۹     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
حجت الاسلام محمدجواد باقری، امام جمعه اسالم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اسالم با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ضمن بیان فضائل و کرامات کریم اهل بیت (ع) و گرامیداشت هفته کمک به محرومان و مستضعفان گفت: اکرام محرومان و نیازمندان جامعه در ایام ماه مبارک رمضان مصداق عمل به سیره آن امام همام می‌باشد.
به گزارش پایگاه 598، «دیار میرزا» باقری در تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام گفت: فرمایشات امام خامنه‌ای در سخت‌ترین بن‌بست‌ها و مشکلات همیشه امید بخش و راه گشا بوده است و این بار نیز درست در زمانی که عده‌ای مرعوب تهدید آمریکا شده بودند و دوباره هوای مذاکره به سرشان زده بود مقاومت را گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن دانستند و فرمودند: جنگ و مذاکره هیچکدام اتفاق نخواهد افتاد.

مذاکره با بدعهدان پیمان شکن، سم است

وی تصریح کرد: مذاکره با بدعهدان پیمان شکن که به هیچ تعهد اخلاقی و سیاسی پایبند نیستند واقعا سم است و خاصیت سم هلاکت و مرگ است و همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند: هیچ ایرانی با غیرت و با شعوری داشته‌های خودش را دو دستی تقدیم دشمن نمی‌کند، چون بر اساس آیات قرآن هر چقدر هم ما برای رضایت دشمن قدم برداریم باز هم آن‌ها راضی نخواهند شد تا ما را کاملا تسلیم خودشان کنند.

لجام گسیختگی بازار بخاطر نبود نظارت و عدم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و اخلال گران بازار است

امام جمعه اسالم به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حل مشکلات اقتصادی از طریق اصلاح نظام بانکی و ساختار بودجه در رفع موانع تولید و ضرورت مبارزه با قاچاق و دلالی و خیانت در اقتصاد اشاره کرد و افزود: لجام گسیختگی بازار بخاطر نبود نظارت و عدم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و اخلال گران بازار است.

وی تاکید کرد: مفسد اقتصادی فقط امثال خاوری و شیخ الاسلام نیستند که هزاران میلیارد پول این مملکت و مردم را برداشتند و فرار کردند هر کس با رانت و مدیریت قبیله‌ای بخاطر منافع شخصی اقتصاد کشور را مختل می‌کند مفسد اقتصادی است و باید بدون ملاحظه مجازات شود.

کدام مسئول خودروسازی کشور پراید سوار می‌شود؟

باقری ضمن اشاره بر این نکته که انحصار در اقتصاد، فساد آفرین است خاطرنشان کرد: وزیر محترم صمت به تازگی بیان کرده که تا چند ماه دیگر قیمت خودرو کنترل خواهد شد. بنده از ایشان سؤال می‌کنم چرا نظارت کافی بر خودروسازان ندارید که بی حساب و کتاب قیمت خودرو را افزایش می‌دهند؟ پراید درشکه فلزی است. کدام مسئول خودروسازی کشور پراید سوار می‌شود که این همه این خودروی بنجل را به مردم تحمیل می‌کنید؟

هزینه بی عرضگی برخی مسئولین را نظام و روحانیت پرداخت می‌کنند

امام جمعه اسالم اشاره‌ای هم به شرکت کردن برخی مسئولان در افطاری سفارت انگلیس و حوادث پیش آمده در دانشگاه تهران در خصوص حجاب داشت و تصریح کرد: این حاشیه‌ها و اقدامات جنجالی برای منحرف کردن ذهن جامعه از افتضاحات برخی مسئولین و سرپوش گذاشتن بر ناتوانی‌های آنان است. آقایان بدانند هزینه بی عرضگی برخی مسئولین را نظام و روحانیت پرداخت می‌کنند و این افراد باید فردای قیامت پاسخگوی تهمت‌ها و هجمه‌هایی که بر نظام و روحانیت وارد کردند باشند.

خطیب جمعه اسالم به رزمندگان یمنی خدا قوت گفت و عنوان کرد: عملیات پهپاد‌های یمنی در بمباران خط لوله انتقال نفت عربستان ضرب شست محکمی به قارون‌های ثروتمند منطقه خلیج فارس بود، منفجر شدن چند نفکتش سعودی و اماراتی به سرعت اقتصاد شیخ نشین‌ها را متزلزل کرد و این اقدام کوچکترین پاسخ در برابر پنج سال جنایت ضد بشری سعودی‌ها و شیخ نشینان اماراتی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها