يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۵۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
وزیر تعاون اجرایی شدن سازوکار طرح همسان‌سازی حقوق‌ها در کشور را نیازمند اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومانی دانست.

به گزارش پایگاه 598، محمد شریعتمداری، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، درباره همسان‌سازی حقوق‌ها گفت: آقای نوبخت مجموعا امسال از بودجه عمومی مبلغی را اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه بین ۲۴ تا ۳۶ درصد نسبت به همسان سازی طبقات مختلف شلغی در حوزه بازنشستگی کشوری اقدام لازم بعمل خواهد آمد، ادامه داد: طبیعتا اجرای کامل طرح همسان سازی احتیاج به ۱۵ هزارمیلیارد تومان دارد که در بودجه امسال نیست.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها