أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۶۵۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
سخنگوی والی هرات از ترور مولانا صفی زاده در هرات خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، فارس نوشت: «جیلانی فرهاد» سخنگوی والی هرات گفت: حوالی ساعت ۲ بعد از ظهر روز جمعه تروریست‌ها با خودروی شخصی به «مولانا محمدابراهیم صفی زاده» در منطقه باغ مراد حمله کرده و وی را زخمی کردند.

وی افزود: هدف این افراد مسلح ترور این فرد بوده است.

فرهاد خاطرنشان کرد: پس از این رویداد مولانا صفی زاده به بیمارستان هرات انتقال داده شد و مسوولان بیمارستان هرات نیز وضعیت وی را رضایت‌بخش اعلام کردند.

مولانا محمد ابراهیم صفی‌زاده برادر مولوی موسی کرمپور بوده است که در زمان طالبان در افغانستان کشته شده است.

تکمیلی:

داعش دقایقی قبل با صدور بیانیه ای از ترور ابراهیم صفی زاده در هرات افغانستان خبر داد

این ترور توسط داعش در حالی صورت گرفته که ابراهیم صفی زاده خودش از امیران گروهک های تروریستی حزب الفرقان و انصار الفرقان بوده است

به نظر میرسد با پایان داعش در سوریه و عراق این گروه تروریستی تلاش دارد با ترور امیران گروهک های تروریستی ساکن در افغانستان به تنهایی قدرت در افغانستان را به دست بیاورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها