أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۶۵۶۸
زمان انتشار: ۱۶:۰۶     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
برای خیلی‌ها هنوز معماست که چرا این بازیکن بازی با العین را هم تحریم کرد؟ این مسابقه آخرین بازی فصل استقلال است و قاعدتاً خسرو باید در آن هم حاضر می‌شد ولی او تصمیم گرفت تا کنار بکشد و برود.
به گزارش پایگاه 598، نامه‌نیوز نوشت: «خسرو حیدری به صورت رسمی از استقلال خداحافظی کرد. این بازیکن قبل از دیدار با سپیدرود تصمیم گرفت تا چهار گوشه آزادی را ببوسد و برود. برای خیلی‌ها هنوز معماست که چرا این بازیکن بازی با العین را هم تحریم کرد؟ این مسابقه آخرین بازی فصل استقلال است و قاعدتاً خسرو باید در آن هم حاضر می‌شد ولی او تصمیم گرفت تا کنار بکشد و برود. جمعه برای حیدری یک روز خاص بود و اتفاقات زیادی برایش رخ داد. اتفاقاتی که بی شک تا سال‌ها از یاد او نخواهد رفت.

خسرو فهمید نیست

حیدری همچنین متوجه شد در استقلال فصل بعد جایی ندارد. خیلی زودتر به او اطلاع دادند که باید باشگاه را ترک کند و به باشگاه دیگری برود. در همین حال باشگاه تراکتورسازی به حیدری پیشنهاد داد تا فصل آینده در تبریز بازی کند ولی این بازیکن نپذیرفت و گفت دوست دارد با پیراهن استقلال خداحافظی کند. حیدری کلاً با مشکلاتی در پای خود روبرو شده و دیگر نمی‌خواست بیش از این به زانوی خود فشار بیاورد و به همین خاطر تصمیم گرفت خداحافظی کند. تراکتورسازی حاضر بود رقمی بالای یک میلیارد به این بازیکن بدهد ولی او قید این پول را زد و خداحافظی کرد.

آرزوی موفقیت فرهاد برای خسرو

خسرو حیدری حالا با کناره‌گیری از فوتبال قصد دارد تا وارد عرصه مربیگری شود. او خیلی زود تصمیم گرفته تا در کلاس‌های مربیگری C شرکت کند. خسرو برنامه دارد تا مدرک مربیگری A خود را در خارج از ایران بگیرد. فرهاد مجیدی هم به خسرو توصیه کرد که خیلی زود وارد عرصه مربیگری شود و نگذارد وقفه زیادی ایجاد شود. او برای حیدری آرزوی موفقیت هم کرد.

چرا فتحی نبود؟

اتفاق عجیبی که رخ داد این بود که مدیرعامل استقلال یعنی امیرحسین فتحی در مراسم خداحافظی خسرو حیدری حضور نداشت. مدیرعامل آبی‌ها به دلایلی که مشخص نیست، تصمیم گرفت جمعه و در آخرین بازی فصل باشگاه در آزادی نباشد. ابتدا گفتند او سرما خورده ولی بعد بازیکنان می‌گفتند چون هفته قبل طرفداران به او توهین کرده بودند، تصمیم نداشت به ورزشگاه برود.

تونل افتخاری برای خسرو

حیدری خبر داشت که بازیکنان قرار است قبل از بازی برایش تونل افتخار درست کنند و با تشویق آنها وارد زمین شود. خیلی‌ها فکر می‌کردند مجیدی این بازیکن را در ترکیب ثابت بگذارد ولی او را نیمه دوم وارد زمین کرد. خسرو البته خودش راضی بود این اتفاق رخ دهد؛ چراکه کلاً روز پرفشار و پراسترسی را داشت. صبح هم به پزشکان تیم گفته بود زیاد حالش خوب نیست. به همین خاطر راضی بود نیمه دوم به زمین برود.

آخرین حرف‌های حیدری

خسرو بعد از خداحافظی از فوتبال حرف‌هایی هم به زبان آورد. او در این باره گفت: «بغضی دارم که نمی‌دانم باید از کجا شروع کنم. سال ۸۰ بود که این لطف به من نصیب شد که به عنوان یک جوان ۱۶ سال به استقلال آمدم. در استقلال به تیم ملی و پرچم کشورم رسیدم تا به میدان بروم. به افتخارات زیادی در رده ملی رسیدیم که با نام استقلال آغاز شد. زندگی‌ام را به استقلال مدیون هستم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها