أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۶۵۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفت و گو با پایگاه ۵۹۸:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: دستگاه قضایی باید شعبه ویژه ای خارج از روال اداری برای برخورد با دلالان ایجاد کند و با دانه درشت‌هایی که بازار خودرو را به هم می‌ریزند برخود قاطعی صورت دهد. وقتی 50 درصد واردات خودرو دست 7 نفر باشد این اخلال‌ها انجام می‌شود، باید این انحصار شکسته شود.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری 598، با اشاره به تورم و افزایش شدید قیمت کالاهای اساسی اظهار داشت: کلیدی‌ترین اقدام دولت برای رفع مشکل گرانی حرکت نقدینگی به سمت تولید و اشتغال است.

وی با اشاره به تبعات نقدینگی بر اقتصاد کشور افزود: اگر نقدینگی به سمت تولید نرود به سمت بازار مسکن و ارز و خودرو رفته و در هر جایی برود آن مجموعه را ویران می‌کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: امروز در خارج از صنعت خودروسازی، مافیا و دلالان وضعیت بازار خودرو را به هم ریختند که ضرورت ورود دستگاه امنیتی و اطلاعاتی جدی است.

حسینی کیا ادامه داد: دستگاه قضایی شعبه ویژه ای خارج از روال اداری برای این موضوع ایجاد کند و با دانه درشت‌هایی که بازار خودرو را به هم می‌ریزند برخود قاطعی داشته باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قوه قضاییه با مافیا برخورد کرده و آن‌ها را اعدام کند قیمت خودرو واقعی می‌شود چون اقدام آن‌ها در بازار خودرو اخلال در نظام اقتصادی کشور است و سبب بدبینی به نظام می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت باید منابع بانکی را به سمت خودروسازان ببرد، تصریح کرد: دولت باید عرصه را باز کند و قطعه سازان داخلی بتوانند در این عرصه قطعاتی که وارداتی است را تولید کرده و دولت هم هزینه آن‌ها را سرفرصت پرداخت کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نقش قوه قضاییه در برخورد با اخلال گران بازار خودرو بیان کرد: قوه قضاییه باید شعبه ویژه‌ای برای برخورد با دانه درشت‌ها ایجاد کند و با افرادی که اخلال در نظام اقتصادی انجام می‌دهند برخورد شود.

حسینی کیا خاطرنشان کرد: وقتی که واردات 50 درصد خودرو دست 7 نفر باشد این اخلال‌ها انجام می‌شود، باید این انحصار شکسته شود و کار با شفافیت به مردم و قطعه سازان واگذار شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
۰
۰
با این تورم جامعه به دره بی دینی سقوط نخواهد کرد
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
۰
۰
چرا هفت نفر؟
چون اقتصاد ما این چنین ایجاب می کند
با هیچکدام از سیستم های اقتصادی رایج در دنیا سنخیت ندارد
حتی با اقتصاد کاپیتالیسمی غرب هم نمی خواند آنها بالاخره یک سیستم نظارتی و مالیاتی درستی دارند
هیچکدام از گروهای سیاسی کشور هم
برنامه اقتصادی مشخصی ندارد
و نتیجه شده ببر ببر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها