أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۶۶۳۲
زمان انتشار: ۱۶:۴۰     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
کنعانی زادگان گفت: من در پرسپولیس حدود ۲ سال و نیم حضور داشتم و در استقلال فقط چندبازی. شرایط ایجاد بشه دوست دارم در تیمی بزرگ بازی کنم.
به گزارش پایگاه 598، کنعانی‌زادگان در خصوص حضور یک ساله‌اش در ماشین‌سازی، آینده‌اش در لیگ برتر، شرایط تیم ملی و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

*حضور در ماشین‌سازی چطور بود؟

بعد از اینکه چند ماه قبل از جام جهانی در اردوی تیم ملی مصدوم شدم و این مسابقات را از دست دادم تصمیم گرفتم برای ادامه فوتبالم به تیمی بروم که هم تماشاگر داشته باشد و هم فضای خوبی برای بازگشتم فراهم شود. به همین خاطر به ماشین‌سازی آمدم. خوشبختانه هم فیروز کریمی و هم رضا مهاجری به من اعتماد کردند تا بعد از دو مصدومیت شدید بتوانم دوباره به فوتبال برگردم. سال گذشته در لیگ ۳ گل زدم و ۳ پاس گل هم دادم. ضمن اینکه به تیم ملی هم برگشتم و در جام ملت‌های آسیا هم فیکس بودم.

*پس از انتخاب ماشین‌سازی راضی هستی؟

بله، سال خوبی را در این تیم و در تبریز گذراندم.

*برای سال بعد هم در این تیم می‌مانی؟

خیر، قرارداد من با ماشین‌سازی یک‌ساله بود که حالا دیگر تمام شده و من بازیکن آزاد هستم. چند پیشنهاد خوب داخلی و خارجی دارم که با مشورت مدیر برنامه‌هایم بهترین تصمیم را می‌گیرم.

*خودت دوست داری در ایران بازی کنی یا به خارج بروی؟

برای من مهم این است که بتوانم پیشرفت کنم و بهترین تصمیم را بگیرم. می‌خواهم دوباره خودم را در ترکیب اصلی تیم ملی ثابت کنم.

*بعد از بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی گفتی از ۴ تیم بالای جدول پیشنهاد داری، یعنی پرسپولیس و استقلال هم هستند. حالا اگر انتخاب با خودت باشد بین پرسپولیس و استقلال کدام را انتخاب می‌کنی؟

خب من در پرسپولیس حدود ۲ سال و نیم حضور داشتم و در استقلال فقط چندبازی. شرایط ایجاد بشه دوست دارم در تیمی بزرگ بازی کنم.

*حتما شنیدی که قرار است مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی شود، شناختی از این مربی داری؟

باتوجه به اینکه الگوی فوتبالی من وینسنت کمپانی بلژیکی است بازی‌های او را همیشه دنبال می‌کنم. به خاطر همین می‌دانستم ویلموتس سرمربی تیم ملی بلژیک بوده. غیر از این اطلاعات خاص دیگری ندارم!

*فکر می‌کنی مثل کی‌روش بتوانی خودت را به سرمربی جدید تیم ملی هم اثبات کنی؟

صددرصد توانایی این کار را دارم. خودم دوست دارم سال‌های سال پیراهن تیم ملی را به تن کنم و مهره اصلی تیم ملی باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها